Syvälliset Hävettää

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Äsken tapahtu jotain niin noloa että ei tosikaan D: En edes viiti kertoo sitä tänne, mutta menin ihan shokkiin ja naama valahti valkoseks ja otsassa tuntu semmosta ihme kihelmöintiä D: Alko tavallaan pyörryttämään
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Kertokaa lohdutukseks teidän TOSI noloja tilanteita D:
 

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
791
Reaktioarvo
754
Okei, tässä vain muutama:
-Olin musatunnilla ja tunti oli loppumassa. Luokassa oli pari oppilasta mun lisäksi sekä opettaja. Mulla oli jäätävät vatsakivut, joten keskityin niihin ja kun laitoin bassoa paikalleen, ehdin ovelle asti, kun kuului pamaus ja tajusin, että se basso oli kaatunut.
-Olin illalla kävelyllä ja pienissä kuumotuksissa, koska noh, oli ilta. Mun takaa pyöräili mies, mutta koska mulla oli kuulokkeet päässä, en kuullut häntä. Vasta kun hän pyöröili mun kohdalle, huudahdin säikähtäneenä "Hyi sairas!" :D
-Olin taas kävelyllä ja vastaan tuli tuttuja. Aloin hermoilla, koska en halunnut kohdata tätä tuttua, joten tuijotin oudolla ilmeellä puuta koko ohituksen ajan
-Olin taas koulussa ja menossa jonnekin, ehkä vessaan. Nurkan takaa tuli pieni oppilas ja säikähdin häntä ihan totaalisesti. Mahtoi näyttää hänen silmissä pelottavalta, kun hyppäsin taaksepäin pelästyneenä
-Juoksin ala-asteella väärälle pesälle pesäpallossa
-Sain vanhassa koulussa liikuntatunnilla pallosta päähän. Mikä ongelma mulla on näiden pallojen kanssa?
-Katsottiin koulussa Titanic-elokuvaa ja mulle iski paniikkikohtaus, joten ryntäsin opettajan luo ja kiljuin, että mun on pakko päästä vessaan


Hävettää pienesti, eikä nämä ole edes pahimpia. D: En vaan muista juuri nyt muita.
 
Ylös Pohja