Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Hävettää
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="TalvinenRasia" data-source="post: 60445" data-attributes="member: 178"><p>Okei, tässä vain muutama:</p><p>-Olin musatunnilla ja tunti oli loppumassa. Luokassa oli pari oppilasta mun lisäksi sekä opettaja. Mulla oli jäätävät vatsakivut, joten keskityin niihin ja kun laitoin bassoa paikalleen, ehdin ovelle asti, kun kuului pamaus ja tajusin, että se basso oli kaatunut. </p><p>-Olin illalla kävelyllä ja pienissä kuumotuksissa, koska noh, oli ilta. Mun takaa pyöräili mies, mutta koska mulla oli kuulokkeet päässä, en kuullut häntä. Vasta kun hän pyöröili mun kohdalle, huudahdin säikähtäneenä "Hyi sairas!" :D</p><p>-Olin taas kävelyllä ja vastaan tuli tuttuja. Aloin hermoilla, koska en halunnut kohdata tätä tuttua, joten tuijotin oudolla ilmeellä puuta koko ohituksen ajan</p><p>-Olin taas koulussa ja menossa jonnekin, ehkä vessaan. Nurkan takaa tuli pieni oppilas ja säikähdin häntä ihan totaalisesti. Mahtoi näyttää hänen silmissä pelottavalta, kun hyppäsin taaksepäin pelästyneenä </p><p>-Juoksin ala-asteella väärälle pesälle pesäpallossa</p><p>-Sain vanhassa koulussa liikuntatunnilla pallosta päähän. Mikä ongelma mulla on näiden pallojen kanssa?</p><p>-Katsottiin koulussa Titanic-elokuvaa ja mulle iski paniikkikohtaus, joten ryntäsin opettajan luo ja kiljuin, että mun on pakko päästä vessaan</p><p></p><p></p><p>Hävettää pienesti, eikä nämä ole edes pahimpia. D: En vaan muista juuri nyt muita.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TalvinenRasia, post: 60445, member: 178"] Okei, tässä vain muutama: -Olin musatunnilla ja tunti oli loppumassa. Luokassa oli pari oppilasta mun lisäksi sekä opettaja. Mulla oli jäätävät vatsakivut, joten keskityin niihin ja kun laitoin bassoa paikalleen, ehdin ovelle asti, kun kuului pamaus ja tajusin, että se basso oli kaatunut. -Olin illalla kävelyllä ja pienissä kuumotuksissa, koska noh, oli ilta. Mun takaa pyöräili mies, mutta koska mulla oli kuulokkeet päässä, en kuullut häntä. Vasta kun hän pyöröili mun kohdalle, huudahdin säikähtäneenä "Hyi sairas!" :D -Olin taas kävelyllä ja vastaan tuli tuttuja. Aloin hermoilla, koska en halunnut kohdata tätä tuttua, joten tuijotin oudolla ilmeellä puuta koko ohituksen ajan -Olin taas koulussa ja menossa jonnekin, ehkä vessaan. Nurkan takaa tuli pieni oppilas ja säikähdin häntä ihan totaalisesti. Mahtoi näyttää hänen silmissä pelottavalta, kun hyppäsin taaksepäin pelästyneenä -Juoksin ala-asteella väärälle pesälle pesäpallossa -Sain vanhassa koulussa liikuntatunnilla pallosta päähän. Mikä ongelma mulla on näiden pallojen kanssa? -Katsottiin koulussa Titanic-elokuvaa ja mulle iski paniikkikohtaus, joten ryntäsin opettajan luo ja kiljuin, että mun on pakko päästä vessaan Hävettää pienesti, eikä nämä ole edes pahimpia. D: En vaan muista juuri nyt muita. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Hävettää
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja