Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Haha kaverit vaatii multa koronatestiä mutta en uskalla soittaa
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Tanssivapina" data-source="post: 10558" data-attributes="member: 154"><p>Mä pelkään puhelinsoittoja vieläkin, mutta olen paljon parempi kuin olin nuorempana. Mä saatoin venyttää lääkärikäyntiä kuukausia koska en uskaltanut soittaa ja varata aikaa. Hammaslääkäriajan sain hankittua vasta kun hammaskipu oli niin kova että mitään en kyennyt tekemään, joten ymmärrän sun paniikin täysin. </p><p>Mulla oli onneksi tosi auttavainen äiti joka toisinaan hoiti puhelut mulle, koska sitten kun uskalsin soittaa niin päädyin enkä muistanut sanoa mitä piti sanoa. Toisinaan soitettiin äidin kanssa yhdessä kaiuttimella ja mä voisin puhelun mutta äiti olis siinä rauhoittamassa ja muistuttamassa jos unohdin sanoa jotain tärkeää. Pikku hiljaa opin taidon että aloita puhelun kertomalla olevani tosi ahdistunut puhelusta ja en tiedä miten toimia ja vasta sitten kerron asiani ja yleensä silloin henkilö toisessa päässä on paljon mukavampi ja ymmärtäväisempi. Mutta valitettavasti ei aina, ja olen saanut kamalia kommentteja takaisin. Oisko sulla vanhempaa tai ystävää joka voisi auttaa puhelussa?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tanssivapina, post: 10558, member: 154"] Mä pelkään puhelinsoittoja vieläkin, mutta olen paljon parempi kuin olin nuorempana. Mä saatoin venyttää lääkärikäyntiä kuukausia koska en uskaltanut soittaa ja varata aikaa. Hammaslääkäriajan sain hankittua vasta kun hammaskipu oli niin kova että mitään en kyennyt tekemään, joten ymmärrän sun paniikin täysin. Mulla oli onneksi tosi auttavainen äiti joka toisinaan hoiti puhelut mulle, koska sitten kun uskalsin soittaa niin päädyin enkä muistanut sanoa mitä piti sanoa. Toisinaan soitettiin äidin kanssa yhdessä kaiuttimella ja mä voisin puhelun mutta äiti olis siinä rauhoittamassa ja muistuttamassa jos unohdin sanoa jotain tärkeää. Pikku hiljaa opin taidon että aloita puhelun kertomalla olevani tosi ahdistunut puhelusta ja en tiedä miten toimia ja vasta sitten kerron asiani ja yleensä silloin henkilö toisessa päässä on paljon mukavampi ja ymmärtäväisempi. Mutta valitettavasti ei aina, ja olen saanut kamalia kommentteja takaisin. Oisko sulla vanhempaa tai ystävää joka voisi auttaa puhelussa? [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Haha kaverit vaatii multa koronatestiä mutta en uskalla soittaa
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja