Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Haha kaverit vaatii multa koronatestiä mutta en uskalla soittaa
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 10700" data-attributes="member: 34"><p>Kyllä mulla yleensä äiti auttaa sen minkä pystyy, mutta aina se ei satu olemaan just silloin paikalla jospitää vaikka vastata puhelimeen</p><p>Äh, no mutta, joka tapauksessa ryssin tämänkin jutun koska sieltä soitettiin mulle pari kertaa takaisin (jätin soittopyynnön sinne siis) mutta totta kai mä silloin vielä nukuin. Arvasin että ois tyyliin pitäny laittaa herätys seittemältä :D tai itse asiassa olin silloin vielä hereillä joten olis varmaan pitänyt mennä nukkumaan aamulla vasta sen puhelun jälkeen. Mutta toisaalta, väsyneenä en varsinkaan olis tiennyt mitä sanoa, olisin varmaan vaan jättänyt vastaamatta, iha vaa siks ku olis ollu pakko. </p><p></p><p>Mut joka tapauksessa tää kurkkukipu on menny lähes kokonaan jo normaaliks että mä en enää tiedä kannattaako mun edes yrittää päästä testeihi näin myöhään. Mä en tiiä miten niissä tilanteissa pitää tehdä ku oireet ehtii jo haihtua ennen ku ees pääsee testiin. Lol. Nimittäin nyt mul on jo aika lailla normaali olo, ja oli jo eilen. Se oli vaan ehkä pari päivää se tavallisesta poikkeava kurkkukipu, eikä sekään ollut paha ollenkaan, tosi lievää siis. Nyt taas oon jo aika lailla normaalitilassa nii. En ymmärrä mitä pitäs tehdä asialle enää. Tosin perus näitä "astmaoireita" mitä mulla on ollu vuosia ni mulla totta kai on, mutta niitä mulla tosiaan on joka päivä.. eli yskää ja limaa. Mutta se ei siis oo koskaan pois, että se johtuu jostain muusta kuin koronasta. Lähti siis nää oireet pahenemaan jo paljon ennen koronaa, yleensäkin noita on kestänyt vuosia ja sit on tuntunu et ne on pahentunu. Joten on mahdollista et olid joku hoitamaton astmaki tai jotai.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 10700, member: 34"] Kyllä mulla yleensä äiti auttaa sen minkä pystyy, mutta aina se ei satu olemaan just silloin paikalla jospitää vaikka vastata puhelimeen Äh, no mutta, joka tapauksessa ryssin tämänkin jutun koska sieltä soitettiin mulle pari kertaa takaisin (jätin soittopyynnön sinne siis) mutta totta kai mä silloin vielä nukuin. Arvasin että ois tyyliin pitäny laittaa herätys seittemältä :D tai itse asiassa olin silloin vielä hereillä joten olis varmaan pitänyt mennä nukkumaan aamulla vasta sen puhelun jälkeen. Mutta toisaalta, väsyneenä en varsinkaan olis tiennyt mitä sanoa, olisin varmaan vaan jättänyt vastaamatta, iha vaa siks ku olis ollu pakko. Mut joka tapauksessa tää kurkkukipu on menny lähes kokonaan jo normaaliks että mä en enää tiedä kannattaako mun edes yrittää päästä testeihi näin myöhään. Mä en tiiä miten niissä tilanteissa pitää tehdä ku oireet ehtii jo haihtua ennen ku ees pääsee testiin. Lol. Nimittäin nyt mul on jo aika lailla normaali olo, ja oli jo eilen. Se oli vaan ehkä pari päivää se tavallisesta poikkeava kurkkukipu, eikä sekään ollut paha ollenkaan, tosi lievää siis. Nyt taas oon jo aika lailla normaalitilassa nii. En ymmärrä mitä pitäs tehdä asialle enää. Tosin perus näitä "astmaoireita" mitä mulla on ollu vuosia ni mulla totta kai on, mutta niitä mulla tosiaan on joka päivä.. eli yskää ja limaa. Mutta se ei siis oo koskaan pois, että se johtuu jostain muusta kuin koronasta. Lähti siis nää oireet pahenemaan jo paljon ennen koronaa, yleensäkin noita on kestänyt vuosia ja sit on tuntunu et ne on pahentunu. Joten on mahdollista et olid joku hoitamaton astmaki tai jotai. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Haha kaverit vaatii multa koronatestiä mutta en uskalla soittaa
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja