Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
HAHHAH okei hirveetä
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 22705" data-attributes="member: 34"><p>Moikka mää meen poies 😭😭😭😭😭😭🥺😬</p><p></p><p>Kummelin neljännen kauden vika jakso tappo mut ja nyt olen dead 😭</p><p></p><p>EI HYVÄ</p><p></p><p>toi oli jostain syystä pahinta mitä mulle on ikinä tapahtunut, tunteet räjähti käsiin ja aloin suurinpiirtein hyperventiloimaan??</p><p></p><p>Ei oo pääkopassa kaikki taas ihan kunnossa</p><p></p><p>En pääse tästä ikinä eteenpäin, lisäks taisin nähä unta ainakin costista joten anteeks mitävittua mistä se ny tuli ja niiku? Mikä hätänä ?????</p><p></p><p>Oikeesti hirveetä siis mul ei oo aivois kaikki hyvin :DDDDD en pääse yhtään mihinkään tästä</p><p></p><p>En tajuu miten voin seota noin paljon, oon ihan lost. En pääse tästä ikinä mihinkään kaikki vaan tapahtuu ja tapahtuu ja aika menee eteenpäin ja mä vaan-</p><p></p><p>Tukehdun näihin tilanteisiin ja tunteisiin ja päiviin ja viikkoihin ja kuukausiin ja vuosiin</p><p></p><p>Miks Sakari östermalm on ihan ku mun yks "irl-ihastukseni"</p><p></p><p>Timppa muutenki näyttää silt mut etenkin sakuna kosk se irl-tyyppi on just sellanen random bläkkis tyyppi ei vittu</p><p></p><p>Oikeest miks mun piti nähä toi kaikki</p><p></p><p>En uskalla kattoo enää yhtäkään jaksoa</p><p></p><p>Kaikki nää kuukaudet vaa pyörii mun päässä ja mietin et miks mun pitää olla minä miks en voi olla joku toinen</p><p></p><p>Ja taas tuli se helvetin sumunen tunne ku katoin hessuu olin vaa sillee voi vittu taasko tää menee siihen samaan mitä se oli tammikuun lopussa ja helmikuun alussa. Miks mä en vaan voi-</p><p></p><p>En ymmärrä miks mun pitää olla tämmönen</p><p></p><p>En ymmärrä mikä mun päässä on vikana oikeesti</p><p></p><p>Mul ei todellakaan oo kaikki kunnossa :DDD ei ole normaalia olla näin sekasin päästään</p><p></p><p>Mutta ehkä mä yritän nyt rauhottuu mut en kyllä pysty rakastan timppaa ja hessua vieläkin niiiinnnnnn niin paljon mä en pysty ikinä päästää irti, en ikinä en pysty en koskaan</p><p></p><p>Oikeesti yllätyin vähän koska vaikka tiedän et oon sekasin, mut en aatellu silti et alkaisin hyperventiloimaan kattoessani tota jaksoa :D vaikka ehkä se olis pitäny arvata ku oon ollu tänää ja eilen niin vitun sekasin muutenki.</p><p></p><p>Ja siihen päälle viel ihan psykoosi unet niin ei ihmekää että hyvinvointi loppuu alta aikayksikön</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 22705, member: 34"] Moikka mää meen poies 😭😭😭😭😭😭🥺😬 Kummelin neljännen kauden vika jakso tappo mut ja nyt olen dead 😭 EI HYVÄ toi oli jostain syystä pahinta mitä mulle on ikinä tapahtunut, tunteet räjähti käsiin ja aloin suurinpiirtein hyperventiloimaan?? Ei oo pääkopassa kaikki taas ihan kunnossa En pääse tästä ikinä eteenpäin, lisäks taisin nähä unta ainakin costista joten anteeks mitävittua mistä se ny tuli ja niiku? Mikä hätänä ????? Oikeesti hirveetä siis mul ei oo aivois kaikki hyvin :DDDDD en pääse yhtään mihinkään tästä En tajuu miten voin seota noin paljon, oon ihan lost. En pääse tästä ikinä mihinkään kaikki vaan tapahtuu ja tapahtuu ja aika menee eteenpäin ja mä vaan- Tukehdun näihin tilanteisiin ja tunteisiin ja päiviin ja viikkoihin ja kuukausiin ja vuosiin Miks Sakari östermalm on ihan ku mun yks "irl-ihastukseni" Timppa muutenki näyttää silt mut etenkin sakuna kosk se irl-tyyppi on just sellanen random bläkkis tyyppi ei vittu Oikeest miks mun piti nähä toi kaikki En uskalla kattoo enää yhtäkään jaksoa Kaikki nää kuukaudet vaa pyörii mun päässä ja mietin et miks mun pitää olla minä miks en voi olla joku toinen Ja taas tuli se helvetin sumunen tunne ku katoin hessuu olin vaa sillee voi vittu taasko tää menee siihen samaan mitä se oli tammikuun lopussa ja helmikuun alussa. Miks mä en vaan voi- En ymmärrä miks mun pitää olla tämmönen En ymmärrä mikä mun päässä on vikana oikeesti Mul ei todellakaan oo kaikki kunnossa :DDD ei ole normaalia olla näin sekasin päästään Mutta ehkä mä yritän nyt rauhottuu mut en kyllä pysty rakastan timppaa ja hessua vieläkin niiiinnnnnn niin paljon mä en pysty ikinä päästää irti, en ikinä en pysty en koskaan Oikeesti yllätyin vähän koska vaikka tiedän et oon sekasin, mut en aatellu silti et alkaisin hyperventiloimaan kattoessani tota jaksoa :D vaikka ehkä se olis pitäny arvata ku oon ollu tänää ja eilen niin vitun sekasin muutenki. Ja siihen päälle viel ihan psykoosi unet niin ei ihmekää että hyvinvointi loppuu alta aikayksikön [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
HAHHAH okei hirveetä
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja