Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
5
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
HAHHAH okei hirveetä
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 22864" data-attributes="member: 34"><p>Mitä täällä tapahtuu xd en edes-</p><p></p><p>Oon kattonu ihan tarpeeks kummelia tälle päivälle D: ehkä vähän liikaa hmm hyvinvointi loppuu tho</p><p></p><p>Mutta jännä sattuma: tein huvikseen youtubes testei (varmasti kertoo 100% totuuden siitä ei oo epäilystäkää) ja yks oli sellane et kuin monta kumppania mul tulee olee tänä vuonna 🤔 ja sen mukaan yks XD (näkis vaa) ja sit toine oli et mikä on mun seuraavan kumppanin nimen ensimmäinen kirjain 😭 ja literally siin tuli joukko kirjaimia ja siin oli myös t :D Muistaakseni siin oli ainaki t, r ja jotai muitaki mut ainaki noi :D et se on joku niistä kirjaimista XDDDDDD huudan. Tämähän tarkoittaa EPÄILEMÄTTÄ sitä että tuun tänä vuonna oleen timpan kans yhessä eiku siis</p><p></p><p>Coincidence... I think not 🤔</p><p></p><p>Also en pääse yhtää yli siitä että näin taas timpan ilman vaatteita muutamassakin kohassa 🤤🤤🤤🤤🤤🤤 but i didn't see <em>enough </em>tho</p><p></p><p>Damn it was,,, shocking,,, i need to see more tho,, 😏</p><p></p><p>En tiedä onko tää huolestuttavaa mutta oon nyt nähny timpan niin monesti ilman paitaa tai alasti yms et muistan jopa liian hyvin milt sen nännit näyttää 🤔🤔 well this is unfortunate</p><p></p><p>En tiedä ne varmaan on halunnu ihan tahallaan kiusata ihmisiä sillä että jatkuvasti näytetään paljasta pintaa 😭😭😭😭😭😭 like pls mercy me. Instagramin perusteella myös k&p:ssä nähdään timppa ilman paitaa D= en kykene elämään.</p><p></p><p></p><p>And i'm supposed to not think of them ??????? Lmao sure</p><p></p><p>Ainiin god damn hessu on vitun seksikäs tässä:</p><p>[MEDIA=youtube]jRpYEjNDGns[/MEDIA]</p><p>Oh honey 🤤😭🔥</p><p></p><p>Oon taas liian thirsty näköjään eihän tästä tuu hevonvittuakaan :DDDDDDD loistava miesmaku mulla on kyllä</p><p></p><p>😭😭😭😭😭😭😭 Eih</p><p></p><p>Ok aika mennä nukkumaan vissiin</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 22864, member: 34"] Mitä täällä tapahtuu xd en edes- Oon kattonu ihan tarpeeks kummelia tälle päivälle D: ehkä vähän liikaa hmm hyvinvointi loppuu tho Mutta jännä sattuma: tein huvikseen youtubes testei (varmasti kertoo 100% totuuden siitä ei oo epäilystäkää) ja yks oli sellane et kuin monta kumppania mul tulee olee tänä vuonna 🤔 ja sen mukaan yks XD (näkis vaa) ja sit toine oli et mikä on mun seuraavan kumppanin nimen ensimmäinen kirjain 😭 ja literally siin tuli joukko kirjaimia ja siin oli myös t :D Muistaakseni siin oli ainaki t, r ja jotai muitaki mut ainaki noi :D et se on joku niistä kirjaimista XDDDDDD huudan. Tämähän tarkoittaa EPÄILEMÄTTÄ sitä että tuun tänä vuonna oleen timpan kans yhessä eiku siis Coincidence... I think not 🤔 Also en pääse yhtää yli siitä että näin taas timpan ilman vaatteita muutamassakin kohassa 🤤🤤🤤🤤🤤🤤 but i didn't see [I]enough [/I]tho Damn it was,,, shocking,,, i need to see more tho,, 😏 En tiedä onko tää huolestuttavaa mutta oon nyt nähny timpan niin monesti ilman paitaa tai alasti yms et muistan jopa liian hyvin milt sen nännit näyttää 🤔🤔 well this is unfortunate En tiedä ne varmaan on halunnu ihan tahallaan kiusata ihmisiä sillä että jatkuvasti näytetään paljasta pintaa 😭😭😭😭😭😭 like pls mercy me. Instagramin perusteella myös k&p:ssä nähdään timppa ilman paitaa D= en kykene elämään. And i'm supposed to not think of them ??????? Lmao sure Ainiin god damn hessu on vitun seksikäs tässä: [MEDIA=youtube]jRpYEjNDGns[/MEDIA] Oh honey 🤤😭🔥 Oon taas liian thirsty näköjään eihän tästä tuu hevonvittuakaan :DDDDDDD loistava miesmaku mulla on kyllä 😭😭😭😭😭😭😭 Eih Ok aika mennä nukkumaan vissiin [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
HAHHAH okei hirveetä
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja