Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Hain just äskön taas isoskoulutukseen :D
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Myrskyvaroitus" data-source="post: 123846" data-attributes="member: 16"><p>Siksi se syntien anteeksi pyytäminen onkin tärkeetä. Ku ei me tiietä kuka lähtee pois millonki. Ne voi saada anteeksi millon tahansa pyytämällä ne joltakin toiselta uskovaiselta anteeksi. Esim mun isomummu sillon ku ehitään sen luona käydä aina pyytää joltaki meijän perheestä ennen ku lähetään et jos vois siunata synnit anteeksi. Ja mun sisarukset pyytää aina iltasin mun vanhemmilta ja itekki yritän aina niin tehdä mut en aina osaa, koska anteeksipyytö on lähes aina vaikeeta, oli asia mikä hyvänsä ja riippumatta siitä et onko kyseessä kaikkien syntien anteeksi pyytäminen tai jonkun pienemmän asian pyytäminen anteeksi mut samalla saa myös kaikki muut synnit anteeksi vai anteeksi pyytäminen joltakulta joka ei oo uskovainen (jos tajuut mitä meinasin :'D En ossaa selittää järkevästi)</p><p>Sit ku synnit on saanu anteeksi sen vaan jotenki tietää. Ja jos on epävarma nii sillon voi tietysti aina pyytää anteeksi. Itellä ainakin tullee siitä sellane tosi kevyt tunne, ihan ku joku raskas taakka vierähtäs pois kun saan anteeksi ja vaikka oiski joku pikku juttu mitä pyydän anteeksi nii usein saatan alkaa itkemään siitä tunteesta. Et ite ainaski koen sen aika usein voimakkaasti, vaikka tottakai ihmiset on erilaisia ja kaikille ei niin käy.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Myrskyvaroitus, post: 123846, member: 16"] Siksi se syntien anteeksi pyytäminen onkin tärkeetä. Ku ei me tiietä kuka lähtee pois millonki. Ne voi saada anteeksi millon tahansa pyytämällä ne joltakin toiselta uskovaiselta anteeksi. Esim mun isomummu sillon ku ehitään sen luona käydä aina pyytää joltaki meijän perheestä ennen ku lähetään et jos vois siunata synnit anteeksi. Ja mun sisarukset pyytää aina iltasin mun vanhemmilta ja itekki yritän aina niin tehdä mut en aina osaa, koska anteeksipyytö on lähes aina vaikeeta, oli asia mikä hyvänsä ja riippumatta siitä et onko kyseessä kaikkien syntien anteeksi pyytäminen tai jonkun pienemmän asian pyytäminen anteeksi mut samalla saa myös kaikki muut synnit anteeksi vai anteeksi pyytäminen joltakulta joka ei oo uskovainen (jos tajuut mitä meinasin :'D En ossaa selittää järkevästi) Sit ku synnit on saanu anteeksi sen vaan jotenki tietää. Ja jos on epävarma nii sillon voi tietysti aina pyytää anteeksi. Itellä ainakin tullee siitä sellane tosi kevyt tunne, ihan ku joku raskas taakka vierähtäs pois kun saan anteeksi ja vaikka oiski joku pikku juttu mitä pyydän anteeksi nii usein saatan alkaa itkemään siitä tunteesta. Et ite ainaski koen sen aika usein voimakkaasti, vaikka tottakai ihmiset on erilaisia ja kaikille ei niin käy. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Hain just äskön taas isoskoulutukseen :D
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja