Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Halp mitä mä teen, en voi lukea tätä kirjaa, se on liian ahdistava
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Poistettukäyttäjänimi174" data-source="post: 90207" data-attributes="member: 174"><p>Pitäisi lukea omavalintainen klassikko ja minä valitsin nimen perusteella Stieg Larssonin <em>Miehet jotka vihaavat naisia. </em>Alkuun oli jopa ihan hyvä kirja mutta vähän ennen puoltaväliä on tapahtunut kaksi seksuaalista ahdistelua/raiskausta ja tähänastisen juonen perusteella luulisin että lisää on odotettavissa. Ei oikein enää tee mieli lukea tätä kirjaa.</p><p></p><p>Jos vaihdan tässä kohtaa, joudun ottamaan joko todella lyhyen kirjan (mistä helkkarista edes löytää lyhyen klassikoksi luokiteltavan kirjan?), lukemaan neljä tuntia päivässä tai pyytämään lisäaikaa. Enkä toisaalta haluaisi sanoa opettajallekaan että haluan vaihtaa kirjaa. Hän kysyisi miksi ja vaikka kyseisestä opettajasta pidänkin, ei jotenkin huvita puhua hänelle asiasta. D:</p><p></p><p>Etsinkö vain uuden kirjan ja toivon ettei hän muista minulla olleen jokin toinen kirja vai yritänkö selvitä tuon kirjan kanssa vai juttelenko opelle? D:</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Poistettukäyttäjänimi174, post: 90207, member: 174"] Pitäisi lukea omavalintainen klassikko ja minä valitsin nimen perusteella Stieg Larssonin [I]Miehet jotka vihaavat naisia. [/I]Alkuun oli jopa ihan hyvä kirja mutta vähän ennen puoltaväliä on tapahtunut kaksi seksuaalista ahdistelua/raiskausta ja tähänastisen juonen perusteella luulisin että lisää on odotettavissa. Ei oikein enää tee mieli lukea tätä kirjaa. Jos vaihdan tässä kohtaa, joudun ottamaan joko todella lyhyen kirjan (mistä helkkarista edes löytää lyhyen klassikoksi luokiteltavan kirjan?), lukemaan neljä tuntia päivässä tai pyytämään lisäaikaa. Enkä toisaalta haluaisi sanoa opettajallekaan että haluan vaihtaa kirjaa. Hän kysyisi miksi ja vaikka kyseisestä opettajasta pidänkin, ei jotenkin huvita puhua hänelle asiasta. D: Etsinkö vain uuden kirjan ja toivon ettei hän muista minulla olleen jokin toinen kirja vai yritänkö selvitä tuon kirjan kanssa vai juttelenko opelle? D: [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Halp mitä mä teen, en voi lukea tätä kirjaa, se on liian ahdistava
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja