Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Hankala esimies kesätöissä. Mitä mä oikein teen?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Poistettukäyttäjänimi502" data-source="post: 110211" data-attributes="member: 502"><p>Kysyt siis mun mielipidettä kannattaisko sun tilanteessa lähteä? En voi tehdä päätöksiä sun puolesta, mutta mua on kaduttanut siitä lähtien että jätin kesken. Työkokemus on oikeasti tosi arvokasta nuorena ja mitä vanhemmaksi tulee niin sitä vaikeampi niitä töitä on saada ilman työtaustaa. Lisäksi olisin voinut esimerkiksi matkustella niillä rahoilla mutta käytinpä sitten loppukesäni kotona makoiluun ja masentumiseen. En myöskään usko että mun lähtöni on tätä esimiestäni hetkauttanut millään tapaa, koska työparini mukaan se oli ajanut muitakin ottamaan lopputilin jo aiemmin. </p><p></p><p>Mutta kinkkisen tästä tekee se, että mun mielestä kenenkään ei tule sietää paskaa kohtelua. Mutta itselleni päätös lähteä teki mielestäni enemmän haittaa kuin hyödytti mua. Lisäks oon nyt työssä jossa mua on tänäänkin asiakkaan toimesta haukuttu ylpeäksi huoraksi että pääsinkö sit lopulta parempaan työpaikkaan: en. </p><p></p><p>Ihmiset on vittumaisia.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Poistettukäyttäjänimi502, post: 110211, member: 502"] Kysyt siis mun mielipidettä kannattaisko sun tilanteessa lähteä? En voi tehdä päätöksiä sun puolesta, mutta mua on kaduttanut siitä lähtien että jätin kesken. Työkokemus on oikeasti tosi arvokasta nuorena ja mitä vanhemmaksi tulee niin sitä vaikeampi niitä töitä on saada ilman työtaustaa. Lisäksi olisin voinut esimerkiksi matkustella niillä rahoilla mutta käytinpä sitten loppukesäni kotona makoiluun ja masentumiseen. En myöskään usko että mun lähtöni on tätä esimiestäni hetkauttanut millään tapaa, koska työparini mukaan se oli ajanut muitakin ottamaan lopputilin jo aiemmin. Mutta kinkkisen tästä tekee se, että mun mielestä kenenkään ei tule sietää paskaa kohtelua. Mutta itselleni päätös lähteä teki mielestäni enemmän haittaa kuin hyödytti mua. Lisäks oon nyt työssä jossa mua on tänäänkin asiakkaan toimesta haukuttu ylpeäksi huoraksi että pääsinkö sit lopulta parempaan työpaikkaan: en. Ihmiset on vittumaisia. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Hankala esimies kesätöissä. Mitä mä oikein teen?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja