Musiikki Harkitsen kyllä tosissani kuorossa käymisen lopettamista

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Niinkun... Huomenna ois esiintyminen johon en pääse koska koulu ja kun sanoin asiasta kuoron johtajalle nii se ei tykänny vaikka antoki luvan jäähä pois (ei sillä et se ois voinu jotenki estää mua jäämästä pois mut yk) ja sit ku sanoin et mulla vaan on niin palijon koulujuttuja ja huomennaki on ryökäle neljään asti koulua nii sit jos pittäis vielä esiintymään mennä ja olla yheksän aikaan kotona nii ei oikeen nappaa. Ei ehdi tehdä yhtikäs mitään. Sit kummiski se vastasi vaan että "No jos käy harjoituksissa nii kyllä minä oletan että tullaan esiintymisiinkin" niinkun NO SHIT TOTTAKAI mut ryökäle oon lukiolainen nii ehkä pikkusen eri asia ku sit loput kuorolaisista on aikuisia työssäkäyviä joilla on kaikki aikataulut seleviä yms.

Puhumattakaan siitä et alunperinki ku SE ITE HALUSI että liityn siihen kuoroon ja se sano että käyn siellä siten miten ite pystyn ja jaksan nii miten kummasti se sitte muka nyt onki erillailla
Jotenki tuntuu joko sillä on stressiä (just syntyny vauva sille ja sen vaimolle että varmaa stressaavaa) ja/tai sillä on noussu päähän se kun päästään isommille estradeille esiintymään (no jippii) mut sitte meillä on vähemmän jäseniä ku monissa muissa kuoroissa että varmaan haluis että kaikki ois paikalla.

Mut ku alakaa itteeki jo stressaa se et tuntuu että ois niinku pakko olla aina paikalla joka paikassa. Tykkään laulaa siinä kuorossa mut jos oon vaikka sairaana nii en meinaa kehata laittaa ees viestiä etten pääse ku tuntuu et sit kaikki aattelee et jään vaan tahallani pois
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Mietin et varmaan oon tän vuojen ja sit jättäydyn pois vähintäänkin abivuoden ja kirjotusten ajaksi pois. Sen jäläkee riippuen siitä mitä teen nii joko jatkan tai jään kokonaan pois.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Ja niinkun... Tottakai se sillon joskus lapsikuorossa oli heleppoa ku olin ala- ja yläkoulussa ja esiintymiset oli VIIKONLOPPUNA eikä rutto keskellä kouluviikkoa.
 
Ylös Pohja