Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Viihde & vapaa-aika
Harkitsen kyllä tosissani kuorossa käymisen lopettamista
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Myrskyvaroitus" data-source="post: 152082" data-attributes="member: 16"><p>Niinkun... Huomenna ois esiintyminen johon en pääse koska koulu ja kun sanoin asiasta kuoron johtajalle nii se ei tykänny vaikka antoki luvan jäähä pois (ei sillä et se ois voinu jotenki estää mua jäämästä pois mut yk) ja sit ku sanoin et mulla vaan on niin palijon koulujuttuja ja huomennaki on ryökäle neljään asti koulua nii sit jos pittäis vielä esiintymään mennä ja olla yheksän aikaan kotona nii ei oikeen nappaa. Ei ehdi tehdä yhtikäs mitään. Sit kummiski se vastasi vaan että "No jos käy harjoituksissa nii kyllä minä oletan että tullaan esiintymisiinkin" niinkun NO SHIT TOTTAKAI mut ryökäle oon lukiolainen nii ehkä pikkusen eri asia ku sit loput kuorolaisista on aikuisia työssäkäyviä joilla on kaikki aikataulut seleviä yms. </p><p></p><p>Puhumattakaan siitä et alunperinki ku SE ITE HALUSI että liityn siihen kuoroon ja se sano että käyn siellä siten miten ite pystyn ja jaksan nii miten kummasti se sitte muka nyt onki erillailla </p><p>Jotenki tuntuu joko sillä on stressiä (just syntyny vauva sille ja sen vaimolle että varmaa stressaavaa) ja/tai sillä on noussu päähän se kun päästään isommille estradeille esiintymään (no jippii) mut sitte meillä on vähemmän jäseniä ku monissa muissa kuoroissa että varmaan haluis että kaikki ois paikalla. </p><p></p><p>Mut ku alakaa itteeki jo stressaa se et tuntuu että ois niinku pakko olla aina paikalla joka paikassa. Tykkään laulaa siinä kuorossa mut jos oon vaikka sairaana nii en meinaa kehata laittaa ees viestiä etten pääse ku tuntuu et sit kaikki aattelee et jään vaan tahallani pois</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Myrskyvaroitus, post: 152082, member: 16"] Niinkun... Huomenna ois esiintyminen johon en pääse koska koulu ja kun sanoin asiasta kuoron johtajalle nii se ei tykänny vaikka antoki luvan jäähä pois (ei sillä et se ois voinu jotenki estää mua jäämästä pois mut yk) ja sit ku sanoin et mulla vaan on niin palijon koulujuttuja ja huomennaki on ryökäle neljään asti koulua nii sit jos pittäis vielä esiintymään mennä ja olla yheksän aikaan kotona nii ei oikeen nappaa. Ei ehdi tehdä yhtikäs mitään. Sit kummiski se vastasi vaan että "No jos käy harjoituksissa nii kyllä minä oletan että tullaan esiintymisiinkin" niinkun NO SHIT TOTTAKAI mut ryökäle oon lukiolainen nii ehkä pikkusen eri asia ku sit loput kuorolaisista on aikuisia työssäkäyviä joilla on kaikki aikataulut seleviä yms. Puhumattakaan siitä et alunperinki ku SE ITE HALUSI että liityn siihen kuoroon ja se sano että käyn siellä siten miten ite pystyn ja jaksan nii miten kummasti se sitte muka nyt onki erillailla Jotenki tuntuu joko sillä on stressiä (just syntyny vauva sille ja sen vaimolle että varmaa stressaavaa) ja/tai sillä on noussu päähän se kun päästään isommille estradeille esiintymään (no jippii) mut sitte meillä on vähemmän jäseniä ku monissa muissa kuoroissa että varmaan haluis että kaikki ois paikalla. Mut ku alakaa itteeki jo stressaa se et tuntuu että ois niinku pakko olla aina paikalla joka paikassa. Tykkään laulaa siinä kuorossa mut jos oon vaikka sairaana nii en meinaa kehata laittaa ees viestiä etten pääse ku tuntuu et sit kaikki aattelee et jään vaan tahallani pois [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Viihde & vapaa-aika
Harkitsen kyllä tosissani kuorossa käymisen lopettamista
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja