Uutiset Harmittaako teitä käydä Demissä kun tiedätte, että se suljetaan pian?

Cieli

Weteraani
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
318
Reaktioarvo
384
Mua harmittaa ja surettaa edes avata Demiä kun se on tekemässä kuolemaa ja sille on annettu armonaikaa muutamia päiviä.

Poistin jo linkin Demiin mun etusivulta, etten jatkuvasti mieti asiaa ja yritän muistaa tulla suoraan tänne.
 

Tumppetus

Kokenut
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
150
Reaktioarvo
144
Joo mutta kyllä mä haluan siellä vielä olla kun siellä on niitä jotka ei siirry sitten enää tänne tai discordiin
 

kuljeskelija

Matkalla
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
888
Reaktioarvo
861
Mul alkaa tulla kans tosi surullinen olo ku käyn siel :(( siihen liittyy muistoja jotka on mulle tärkeitä
 

Syksysydän

Löylykauha
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
797
Reaktioarvo
624
Kyllähän se vähän D:
Mut koitan pyöriä sielä mahdollisimman paljon ku siel on se tietty demimäisyys, ja yritän nauttia viime hetkistä sielä D:
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
22
Reaktioarvo
23
todellaki :( tein käyttäjän vasta 2 vuotta sitten mut side lehteen ja yhteisöön on ehtiny jo kasvaa aika suureks ni harmittaa et siellä ei voi enää olla... mut onneks tää sivusto on olemassa, kiitokset perustajalle <3
 

sorsa

Kokenut
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
195
Reaktioarvo
147
nojoo, oon käyttänyt demiä ihan pienestä asti :(

mutta toisaalta piti kirjautua nyt pitkästä aikaa demittämään viimesiä kertoja <3
 

swindle

piisamirotta
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
196
Reaktioarvo
232
harmittaa.

vaikka viimeisin uudistus olikin sanonko mistä niin oikeastaan vasta sen myötä uskaltauduin osallistumaan keskusteluihin enemmän vaikka olinkin siellä lähes 10 vuotta. tuon lopettamisen ois voinu hoitaa kyllä vähän paremmin
 
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
96
Reaktioarvo
51
Mua harmittaa ja surettaa edes avata Demiä kun se on tekemässä kuolemaa ja sille on annettu armonaikaa muutamia päiviä.

Poistin jo linkin Demiin mun etusivulta, etten jatkuvasti mieti asiaa ja yritän muistaa tulla suoraan tänne.
Mua harmittaa ja surettaa edes avata Demiä kun se on tekemässä kuolemaa ja sille on annettu armonaikaa muutamia päiviä.

Poistin jo linkin Demiin mun etusivulta, etten jatkuvasti mieti asiaa ja yritän muistaa tulla suoraan tänne.
Joo, todellakin harmittaa kans
 
Ylös Pohja