Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Hei mä wn jaksa enää ajatella tota miestä
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 62514" data-attributes="member: 34"><p>Lol. Mä olin sillon 17 ku aloin tykätä siitä. Nyt oon 23. Se oli silloin 22 ja nyt 28.</p><p></p><p>En tajuu.</p><p></p><p>Toisaalta mietin nyt olaa ja timppaakin ihan helvetisti mut kuitenkin. Pääsenköhän koskaan tostakaan yli? Ja kun kerran on luullut olevansa täysin yli (tai ainakin 95 prossaa yli) ja sitten ei ookaan, niin ei pysty enää uskomaan että koskaan on, koska jos tuntuu uudelleen siltä että ois yli niin tietää että se ei oo kauaa.</p><p></p><p>Sama oli l:n kanssa. Olin pitkään ajattelematta l:ää kunnes yhtäkkiä aloin itkeä sitä ja muistella eikä tuntunu että oon yli siitä, mietin vain että mitä sanoisin sille jos vielä näkisin sitä joskus. Joten en ollutkaan yli siitä. Nyt taas en niinkään l:ää ajattele, mutta oon varma että hyvinkin todennäköisesti jossain vaiheessa taas sitä ajattelen.</p><p></p><p>Joo. Mua jotenkin ärsyttää koko ihminen mut silti vaan jotenki oudosti vaa rakastan sitä. Tai en tiedä voiko se rakkautta olla mut.. ehkä jotain sellasta.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 62514, member: 34"] Lol. Mä olin sillon 17 ku aloin tykätä siitä. Nyt oon 23. Se oli silloin 22 ja nyt 28. En tajuu. Toisaalta mietin nyt olaa ja timppaakin ihan helvetisti mut kuitenkin. Pääsenköhän koskaan tostakaan yli? Ja kun kerran on luullut olevansa täysin yli (tai ainakin 95 prossaa yli) ja sitten ei ookaan, niin ei pysty enää uskomaan että koskaan on, koska jos tuntuu uudelleen siltä että ois yli niin tietää että se ei oo kauaa. Sama oli l:n kanssa. Olin pitkään ajattelematta l:ää kunnes yhtäkkiä aloin itkeä sitä ja muistella eikä tuntunu että oon yli siitä, mietin vain että mitä sanoisin sille jos vielä näkisin sitä joskus. Joten en ollutkaan yli siitä. Nyt taas en niinkään l:ää ajattele, mutta oon varma että hyvinkin todennäköisesti jossain vaiheessa taas sitä ajattelen. Joo. Mua jotenkin ärsyttää koko ihminen mut silti vaan jotenki oudosti vaa rakastan sitä. Tai en tiedä voiko se rakkautta olla mut.. ehkä jotain sellasta. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Hei mä wn jaksa enää ajatella tota miestä
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja