Suhteet Helpppp... Oon vainoharhainen

tuhatsanaa

astronautti
Liittynyt
20.6.2022
Viestejä
132
Reaktioarvo
115
No niin tilanne on siis se, että luulen H:n olevan kuollut (en viitsi kirjoittaa koko nimeä). Tai siis tiedän ettei se ole mahdollista, mutta silti. Ihan kuin H lähettäisi mulle kaikkia "merkkejä" tuonpuoleisesta. Jos ne nyt jotain merkkejä on, niin pakko olla häneltä, koska ei kukaan muu mulle merkkejä lähettäisi ja muutenkin vastaa häntä. Tässä nyt niitä merkkejä:

-Oon nähnyt jo kaksi valkoista höyhentä tänään. Toinen oli jossain lattialla ja toinen paidassa kiinni. Höyhenet on kuulemma merkkejä kuolleilta...

-Eilen ennen nukahtamista olin lähes varma, että hän olisi mun sängyssäni mun kanssa ja melkein tunsin hänen kosketuksen

-Eilen illalla myöskin näin kirkkaan tähden/planeetan (olisko ollut saturnus) ja sen nähtyäni aloin jotenkin aivan välittömästi ajattelemaan häntä.

-Tänään on tuntunut koko päivän siltä, kuin häneen liittyvät asiat onnistuisivat paremmin. Soitan kappaletta, josta suunniteltiin meidän duettoa mutta oli liian hankala? Sujuu yhtäkkiä tosi hyvin ja intuitiivisesti. Opiskelen niitä asioita minkä kanssa tuskailtiin yhdessä? Kaikki tuntuu loogiselta ja järkevältä.

-Tänään nähty sateenkaari, jonka pää osuu JUST SINNE missä hyvästeltiin edellisen kerran

-Sellanen selittämätön yhtäkkiä tullut tuoksu, joka muistuttaa ihan H:n hupparin tuoksua


Kyllä, tiedän että olen vain vainoharhainen. Mutta H ei myöskään ole lukenut mun eilen illalla lähetettyjä viestejä eikä ole ollut paikalla koko sovelluksessa... Yleensä siis on aktiivinen ja vastaakin kohtuullisen nopeasti. Auttakaa...
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Ootko koittanu soittaa sille? Kysyny sen tutuilta? Käyny sen luona?

Minkälainen suhde sulla on H:n kanssa?
 

tuhatsanaa

astronautti
Liittynyt
20.6.2022
Viestejä
132
Reaktioarvo
115
Ootko koittanu soittaa sille? Kysyny sen tutuilta? Käyny sen luona?

Minkälainen suhde sulla on H:n kanssa?
Kokeilin just soittaa, ei vastannut.

En juurikaan tunne hänen tuttuja, joten niiltä kysyminen ei onnistu

Voisin tosiaan mennä käymään hänen luonaan. Me toisaalta tunnetaan tavallaan "salaa" tai ei meillä mitään salattavaa ole mutta ei vaan kerrota meidän jutuista muille eli en tunne H:n vanhempia enkä ole käynyt sisällä asti. Alaovella vain. Osoitteen siis tiedän ja ainakin voisin mennä lähistölle pyörimään jos vaikka näkisin hänet elävänä niin ainakin saisin ajatukset normaaleiksi.

Meidän suhde on läheinen, mutta niin kuin just sanoinkin niin muut ei tiedä juurikaan siitä. Jos hän nyt siis olisi kuollut, niin mulle ei ilmoitettaisi siitä.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Kokeilin just soittaa, ei vastannut.

En juurikaan tunne hänen tuttuja, joten niiltä kysyminen ei onnistu

Voisin tosiaan mennä käymään hänen luonaan. Me toisaalta tunnetaan tavallaan "salaa" tai ei meillä mitään salattavaa ole mutta ei vaan kerrota meidän jutuista muille eli en tunne H:n vanhempia enkä ole käynyt sisällä asti. Alaovella vain. Osoitteen siis tiedän ja ainakin voisin mennä lähistölle pyörimään jos vaikka näkisin hänet elävänä niin ainakin saisin ajatukset normaaleiksi.

Meidän suhde on läheinen, mutta niin kuin just sanoinkin niin muut ei tiedä juurikaan siitä. Jos hän nyt siis olisi kuollut, niin mulle ei ilmoitettaisi siitä.
Aa aivan joo:(
Noh kokeile käydä siellä:)
 

badassbish

Pihalla oleva opiskelija
Liittynyt
14.7.2021
Viestejä
216
Reaktioarvo
269
Kuulostaa siltä, että oot huolissas siitä, ettei H oo aktiivinen somessa eikä lue viestei ja siks näet hänest merkkeit kaikkialla. Voiko olla, että sua ahistaa nyt myös joku toinen asia ja siks näet tän kaiken nimenomaan kuoleman kautta? Onhan se mahollista, että kokisit kyseiset merkit ennemmin helpottavina (tyyliin "H on ok, kun haistoin sen hupparin") jos sulla ois eri mielentila

Todennäkösesti H on iha kunnossa, mutta sua vaan ahistaa ja siks huomaat kaikkia merkkejä, joita et normaalisti havaitsis ollenkaa
 

tuhatsanaa

astronautti
Liittynyt
20.6.2022
Viestejä
132
Reaktioarvo
115
Kuulostaa siltä, että oot huolissas siitä, ettei H oo aktiivinen somessa eikä lue viestei ja siks näet hänest merkkeit kaikkialla. Voiko olla, että sua ahistaa nyt myös joku toinen asia ja siks näet tän kaiken nimenomaan kuoleman kautta? Onhan se mahollista, että kokisit kyseiset merkit ennemmin helpottavina (tyyliin "H on ok, kun haistoin sen hupparin") jos sulla ois eri mielentila

Todennäkösesti H on iha kunnossa, mutta sua vaan ahistaa ja siks huomaat kaikkia merkkejä, joita et normaalisti havaitsis ollenkaa
Joo eiköhän H oo hengissä. Päivällä en edes enää ollut niin varma asiasta mutta nyt kyllä luulen

Mut aloin siis ensin näkemään merkkejä ja olemaan vainoharhainen ennen kuin tajusin että hän ei vastaa. Mut nyt kun alan miettiä niin on hän ennenkin ollut päivän offlinella jos on vaikka kokeita. Enkä edes olisi yllättynyt jos H on kadottanut puhelimensa

No, huomenna käyn joka tapauksessa ennen koulua hänen luonaan jos en saa yhteyttä. Enhän mä muuten pysty edes keskittymään tunneilla kun näen jotain henkiä :D
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Joo eiköhän H oo hengissä. Päivällä en edes enää ollut niin varma asiasta mutta nyt kyllä luulen

Mut aloin siis ensin näkemään merkkejä ja olemaan vainoharhainen ennen kuin tajusin että hän ei vastaa. Mut nyt kun alan miettiä niin on hän ennenkin ollut päivän offlinella jos on vaikka kokeita. Enkä edes olisi yllättynyt jos H on kadottanut puhelimensa

No, huomenna käyn joka tapauksessa ennen koulua hänen luonaan jos en saa yhteyttä. Enhän mä muuten pysty edes keskittymään tunneilla kun näen jotain henkiä :D
Hyvähyvä, saat rauhan.
Voihan H olla vaikka reissussa eikä siks puhelimella?
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Alaoven summeriin ei vastattu. Tänään näin koulussa hänen kaverinsa ja kysyin oliko saanut yhteyttä. Ei kuulemma mutta sanoi vaan jotain että ei tarvii olla huolissaan. Ajattelin käydä vielä illalla
Aa okei. Toivottavasti selviää, hankala juttu:(
 

tuhatsanaa

astronautti
Liittynyt
20.6.2022
Viestejä
132
Reaktioarvo
115
No niin eli kävin tosiaan hänen luonaan uudelleen eilen illalla. Hän oli kotona! Puhelin oli tippunut mereen juurikin lauantaina illalla veneillessä ja siksi ei ollut vastannut. Oli laittanut mulle sähköpostia, mutta en ollut lukenut sähköpostia enkä saa ilmoituksia.

Kaikki siis hyvin. Kun pohdittiin että mitä nää merkit olis ollut niin H sitten tajusi että sunnuntaina tuli TASAN vuosi siitä kun nähtiin ekan kerran!!!! Voiko edes olla sattumaa?
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
No niin eli kävin tosiaan hänen luonaan uudelleen eilen illalla. Hän oli kotona! Puhelin oli tippunut mereen juurikin lauantaina illalla veneillessä ja siksi ei ollut vastannut. Oli laittanut mulle sähköpostia, mutta en ollut lukenut sähköpostia enkä saa ilmoituksia.

Kaikki siis hyvin. Kun pohdittiin että mitä nää merkit olis ollut niin H sitten tajusi että sunnuntaina tuli TASAN vuosi siitä kun nähtiin ekan kerran!!!! Voiko edes olla sattumaa?
Noni hyvä kuulla:)
 
Ylös Pohja