Syvälliset Heräsin just painajaisesta (taas)

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Ei rutto mua pelottaa ees aatella koko painajaista ku se tuntu niin todelta ja siinäki mää heräsin kerran sillee et muka se painajainen ois loppu mut mää en herännykkää oikeesti vaa siinä unessa nii eihän se tietenkää loppunu...

Niinku siinä oli aluksi joku muka mun luokalla oleva poika nimeltä Sandy joka pyysi mua viemään jonku laukun tiettyyn osotteeseen keskellä yötä ja mää sit tein niin
Sit selvisiki et se on joittenki huumediilereiden pesäpaikka ja sit ne vei mut sinne sisälle ja päättiki ottaa mut vangiksi koska eihän ne luottanu muhun
Niillä oli joku Frankensteinin näkönen palvelija joka piti sit mua vankina
Sit ne päätti alakaa kiduttaa mua sillee et ne yritti laittaa mut pataan jossa oli tulikuumana kiehuvaa vettä.
Mää pääsin karkuun ja juoksin ulos sieltä talosta ja näin mun yhen kaverin siellä heittelemässä koripalloa ja mää pyysin siltä apua mut se vaa toisteli et se ei tiiä mistä mää puhun ja et se ei tunne mua.
Mää älysin siinä et seki on vangittu eikä se voi tehä mittää ja sit lähin juoksee ite pois

Sit se oli aika pitkään semmosta se uni et välttelin kauhiasti asioita ja tapahtumia jotka selkeesti oli niitten tyyppien ansoja et ne sais mut kiinni. Olin esim koulussa ja kaupassa ja sit jossaki missä meijän luokka muka oli yötä yhessä ja sieltäki karkasin koska sinne tuli joku hirvee määrä lapsia jotka oli meijän ikäsiä ja joku vanha nainen sano et ne oli kutsuttu sinne ja sit se pyysi mua tulemaan sen kaa kahville mut mää älysin heti et seki on ansa.
Ne tyypit tuli siinä unen lopussa (sen jälkeen ku olin muka heränny) mun kotiin ja mää juoksin mun äitin ja iskän luo huutaen ja itkien et niitten pittää auttaa mua ku en tiiä mitä tehä.
No se uni onneksi loppu siihen mut... hyi kamala
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Joo mäkin näin viimeyönä vähintään neljä painajaista... yhdessä olin raskaana, yhdessä mulle tarjoiltiin ruokaa radiumilla, yhdessä yritin pakata jonnekkin vaaralliselle reissulle ja sitten oli vielä joku jo ka jo unohdin:D
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Joo mäkin näin viimeyönä vähintään neljä painajaista... yhdessä olin raskaana, yhdessä mulle tarjoiltiin ruokaa radiumilla, yhdessä yritin pakata jonnekkin vaaralliselle reissulle ja sitten oli vielä joku jo ka jo unohdin:D
Voi apua :'D
 
Ylös Pohja