Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Heräsin
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 45018" data-attributes="member: 34"><p>Ja olo on kuin pahimman lsd-tripin jälkeen 🤨 ei ku oikeesti, tuntuu etten muista mitään normaalisti, heräilin koko yön ja joka kerta mietin että mitä vitun unta mä oikee nään ja sit nukahdin uudelleen, en muista eilisiltaa kunnolla tai siis muistan mutta tuntuu niinku se ois jostain toisesta elämästä ja kirjaimellisesti näin unta jostain hiton damianost i think?????? Vai mitä lie siinä tapahtukaa</p><p></p><p>Sit ku kävin instas äsken nii ihmettelin vaan tyyliin että mitä nää kaikki explore sivun jutut on et mitä helvettiä nää kaikki asiat tekee täällä</p><p></p><p>Tätä tämä on kun 24/7 on psykoosissa</p><p></p><p>Ja miettii jotain nikoo ja timppaa ja damianoo ynnä muuta</p><p></p><p>Actually muistan kun illalla vähän ennen nukkumaanmenoa katoin sitä puheenjohtajatenttiä ja sekin tuntuu joltain unelta koko homma tho. En muista yhtään mitä tapahtu. Onks tää edes normaalia :D kai mä olin sit jo nii väsyny siinä kohtaa etten ymmärtäny enää mitään. Enkä ymmärrä vieläkään.</p><p></p><p>Ei kai auta kuin yrittää elää. Ku muistan vielä et mietin jotai tärkeetä ehkä sillon ku menin nukkumaan ja jotenki kaikki on ollu ihan tosi sekasin tässä nyt, mut luultavasti kaikki on kuitenkin ihan hyvin. Vaikka tuntuukin siltä että ei ois.</p><p></p><p>Juu huomenta vaan. Ehkä jos syön jotain niin saan järkeä päähän tmv. Oisin kyllä voinu hieman pidempään nukkua mutta kun herää aikasin niin herää aikasin. Ei kai siinä sitten. Mutta nyt jotain ruokaa tai jotain iha mitä vaan että pääsen taas elävien kirjoihin.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 45018, member: 34"] Ja olo on kuin pahimman lsd-tripin jälkeen 🤨 ei ku oikeesti, tuntuu etten muista mitään normaalisti, heräilin koko yön ja joka kerta mietin että mitä vitun unta mä oikee nään ja sit nukahdin uudelleen, en muista eilisiltaa kunnolla tai siis muistan mutta tuntuu niinku se ois jostain toisesta elämästä ja kirjaimellisesti näin unta jostain hiton damianost i think?????? Vai mitä lie siinä tapahtukaa Sit ku kävin instas äsken nii ihmettelin vaan tyyliin että mitä nää kaikki explore sivun jutut on et mitä helvettiä nää kaikki asiat tekee täällä Tätä tämä on kun 24/7 on psykoosissa Ja miettii jotain nikoo ja timppaa ja damianoo ynnä muuta Actually muistan kun illalla vähän ennen nukkumaanmenoa katoin sitä puheenjohtajatenttiä ja sekin tuntuu joltain unelta koko homma tho. En muista yhtään mitä tapahtu. Onks tää edes normaalia :D kai mä olin sit jo nii väsyny siinä kohtaa etten ymmärtäny enää mitään. Enkä ymmärrä vieläkään. Ei kai auta kuin yrittää elää. Ku muistan vielä et mietin jotai tärkeetä ehkä sillon ku menin nukkumaan ja jotenki kaikki on ollu ihan tosi sekasin tässä nyt, mut luultavasti kaikki on kuitenkin ihan hyvin. Vaikka tuntuukin siltä että ei ois. Juu huomenta vaan. Ehkä jos syön jotain niin saan järkeä päähän tmv. Oisin kyllä voinu hieman pidempään nukkua mutta kun herää aikasin niin herää aikasin. Ei kai siinä sitten. Mutta nyt jotain ruokaa tai jotain iha mitä vaan että pääsen taas elävien kirjoihin. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Heräsin
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja