Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Heräsin
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 45094" data-attributes="member: 34"><p>En kyllä tiedä enää mikä mun ongelma on mutta ehkä se kertoo jotain, että kun selasin mun galleriaa läpi jostai joulukuulta saakka ni olin koko ajan tälleen:</p><p>[MEDIA=youtube]Ivlx3psBPKE[/MEDIA]</p><p></p><p>Ei ei ei ei ei ei ei nyt ku daylight alko soimaa ni en tajuu enää mitään. Tää on tietysti ultimate timppa biisi mutta............ Asiat on.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>........... More complicated than that.</p><p></p><p></p><p>Ja siis miks</p><p></p><p>Ainiin</p><p></p><p>Tää kuva tuli taas vastaan:</p><p>[ATTACH=full]2081[/ATTACH]</p><p>I don't know anymore.</p><p></p><p>I- 😭</p><p></p><p>Tää on pahinta</p><p></p><p>Okei mut..........</p><p></p><p>Mikään ei oo kamalampaa.</p><p></p><p><em>and i don't know how you do it</em></p><p><em>But i'm forever ruined by you</em></p><p></p><p>eihän siinä.</p><p></p><p>Siis joka kerta. JOKA KERTA. ku nään Timon TAI Nikon lärvin ni must tuntuu et eksyn. Kirjaimellisesti EKSYN. kaiken tän takia.</p><p></p><p>Miks vitussa piti kuulla daylight taas.</p><p></p><p>Miks vitussa.</p><p></p><p>En tiedä enää mikä on pahinta tässä kaikessa. Joka tapauksessa mun aivot ei toimi. Aivot ei sisäistä sitä mitä tässä on tapahtunu.</p><p></p><p>Turha edes yrittää.</p><p></p><p>Jos en sisäistä mitään nyt niin en tuu sisäistää myöhemminkään. Aivan täysin turhaa yrittää.</p><p></p><p>Se oli kyllä vitun typerä veto multa selata mun vanhaa soittolistaa jonka oon luonu varmaa 2016 ja siel on vitusti biisei vuosien varrelta. Vittu se jos joku oli tyhmä veto, koska jos siel on biisei mun KOKO ELÄMÄN varrelta nii vittu haloo hei. Psykoosit tulille. Siel oli jopa lovexin Guardian angel, ei yhtään tullu lapsuus mieleen. Sit jotai vitu owl cityy joka ei TOKI muistuta ollenkaan yläasteesta ja mun sonny crushista. Ja siis ihan kaikkee siel on niin monen vuoden ajalt ja sain hyperventilointikohtauksia oikeesti niistä biiseistä. Mietin välillä miten voi olla niin että joku kappale voi saada hyperventiloimaa. En tiedä onko normaalia vai ei :))</p><p></p><p>Anyway en tiiä enää mitään, mua alko nyt häiritsee ihan kaikki. En vittu kestä tätä, siis se gallerian selaaminenki oli niin vitun huoh koska oikeest, ensin ihan älyttömästi kuvii esim timpast, sit no tietty kaikkee seduu yms välissä ja sit yhtäkkii tulee ne kaikki kuvat nikost ja lopulta jäät vaa hämmentyneenä miettii et missä kohtaa nyt ees mennään. Siis siin mieles et ketä mä nykyisin ajattelen edes. Nii vittu kiva. Oon vielki vittu sillee et missä vitun kohassa nyt mennään. Ei jeesus. En vaan tiedä mitään.</p><p></p><p>Siis siin on jotain todella todella todella vitun sairasta kun selaa galleriaa ja siit näkee ihan täysin sen miten asiat kehittyy 🙄 ensin älytön määrä kuvii timpasta sit yhtäkkiä kaikki kuvat nikost pamahtaa siihe ja oot vaa sillee "🥺🥺🥺🥺🥺" oikeest pls hyi</p><p></p><p>Miks</p><p></p><p>Miks noi kaks aina</p><p></p><p>En tajuu mitään.</p><p></p><p>Ja koska nyt soi: i know a place. Niin mietityttää kyllä se että miten voi yks biisi muistuttaa niin paljon kaikesta. Miten voi tuntuu näin vahvasti. Tää invalidisoi mut.</p><p></p><p><em>they will try to make you unhappy</em></p><p><em>Don't let them</em></p><p><em>They will try to tell you you're not free</em></p><p><em>Don't listen</em></p><p><em></em></p><p><em></em></p><p>Tää jos joku kolahtaa ja pahasti.</p><p></p><p>En tiiä mistään mitään mut tää kaikki vaa saa mun aivot lopettaa toimintansa tbh.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 45094, member: 34"] En kyllä tiedä enää mikä mun ongelma on mutta ehkä se kertoo jotain, että kun selasin mun galleriaa läpi jostai joulukuulta saakka ni olin koko ajan tälleen: [MEDIA=youtube]Ivlx3psBPKE[/MEDIA] Ei ei ei ei ei ei ei nyt ku daylight alko soimaa ni en tajuu enää mitään. Tää on tietysti ultimate timppa biisi mutta............ Asiat on. ........... More complicated than that. Ja siis miks Ainiin Tää kuva tuli taas vastaan: [ATTACH type="full"]2081[/ATTACH] I don't know anymore. I- 😭 Tää on pahinta Okei mut.......... Mikään ei oo kamalampaa. [I]and i don't know how you do it But i'm forever ruined by you[/I] eihän siinä. Siis joka kerta. JOKA KERTA. ku nään Timon TAI Nikon lärvin ni must tuntuu et eksyn. Kirjaimellisesti EKSYN. kaiken tän takia. Miks vitussa piti kuulla daylight taas. Miks vitussa. En tiedä enää mikä on pahinta tässä kaikessa. Joka tapauksessa mun aivot ei toimi. Aivot ei sisäistä sitä mitä tässä on tapahtunu. Turha edes yrittää. Jos en sisäistä mitään nyt niin en tuu sisäistää myöhemminkään. Aivan täysin turhaa yrittää. Se oli kyllä vitun typerä veto multa selata mun vanhaa soittolistaa jonka oon luonu varmaa 2016 ja siel on vitusti biisei vuosien varrelta. Vittu se jos joku oli tyhmä veto, koska jos siel on biisei mun KOKO ELÄMÄN varrelta nii vittu haloo hei. Psykoosit tulille. Siel oli jopa lovexin Guardian angel, ei yhtään tullu lapsuus mieleen. Sit jotai vitu owl cityy joka ei TOKI muistuta ollenkaan yläasteesta ja mun sonny crushista. Ja siis ihan kaikkee siel on niin monen vuoden ajalt ja sain hyperventilointikohtauksia oikeesti niistä biiseistä. Mietin välillä miten voi olla niin että joku kappale voi saada hyperventiloimaa. En tiedä onko normaalia vai ei :)) Anyway en tiiä enää mitään, mua alko nyt häiritsee ihan kaikki. En vittu kestä tätä, siis se gallerian selaaminenki oli niin vitun huoh koska oikeest, ensin ihan älyttömästi kuvii esim timpast, sit no tietty kaikkee seduu yms välissä ja sit yhtäkkii tulee ne kaikki kuvat nikost ja lopulta jäät vaa hämmentyneenä miettii et missä kohtaa nyt ees mennään. Siis siin mieles et ketä mä nykyisin ajattelen edes. Nii vittu kiva. Oon vielki vittu sillee et missä vitun kohassa nyt mennään. Ei jeesus. En vaan tiedä mitään. Siis siin on jotain todella todella todella vitun sairasta kun selaa galleriaa ja siit näkee ihan täysin sen miten asiat kehittyy 🙄 ensin älytön määrä kuvii timpasta sit yhtäkkiä kaikki kuvat nikost pamahtaa siihe ja oot vaa sillee "🥺🥺🥺🥺🥺" oikeest pls hyi Miks Miks noi kaks aina En tajuu mitään. Ja koska nyt soi: i know a place. Niin mietityttää kyllä se että miten voi yks biisi muistuttaa niin paljon kaikesta. Miten voi tuntuu näin vahvasti. Tää invalidisoi mut. [I]they will try to make you unhappy Don't let them They will try to tell you you're not free Don't listen [/I] Tää jos joku kolahtaa ja pahasti. En tiiä mistään mitään mut tää kaikki vaa saa mun aivot lopettaa toimintansa tbh. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Heräsin
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja