Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Heräsin
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 45099" data-attributes="member: 34"><p>En tiedä mut tässä on jotain niin oudolla tavalla sairasta. Siinä että en tiedä kumpaa rakastan enemmän, nikoo vai timppaa. En ees tiiä miks se on sairast mut iha vitu outoo se on.</p><p></p><p>Sillee.. tähänkö mun elämä on johtanu?</p><p></p><p>Sillee oikeestiko nää kaks sankaria on about mun elämäni suurimpia rakkauksia, siis ainakin niiden pahimpien joukossa jos ei kaikista pahimmat.</p><p></p><p>Ihan for real? Sillee ooksä ny vittu tosissas edes enää.</p><p></p><p>Jos sanon että oon pettyny itteeni ni se on understatement. Ei tätä voi edes sanoin kuvailla :D oon niin embarrassed :D lmao oikeest en vaa tiedä mitään nolompaa ku minä. Häpeän taso on sanoinkuvaamaton.</p><p></p><p>Lmao taasko tää ittensä vihaaminen alkaa</p><p></p><p>Ei vittu jaksa enää tätä :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 45099, member: 34"] En tiedä mut tässä on jotain niin oudolla tavalla sairasta. Siinä että en tiedä kumpaa rakastan enemmän, nikoo vai timppaa. En ees tiiä miks se on sairast mut iha vitu outoo se on. Sillee.. tähänkö mun elämä on johtanu? Sillee oikeestiko nää kaks sankaria on about mun elämäni suurimpia rakkauksia, siis ainakin niiden pahimpien joukossa jos ei kaikista pahimmat. Ihan for real? Sillee ooksä ny vittu tosissas edes enää. Jos sanon että oon pettyny itteeni ni se on understatement. Ei tätä voi edes sanoin kuvailla :D oon niin embarrassed :D lmao oikeest en vaa tiedä mitään nolompaa ku minä. Häpeän taso on sanoinkuvaamaton. Lmao taasko tää ittensä vihaaminen alkaa Ei vittu jaksa enää tätä :D [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Heräsin
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja