Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Herraisä ku tää menee sairaaks xD
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 52055" data-attributes="member: 34"><p>Huutista spotifyst alko soimaa kuningasidean tuntee tunteet tunteel xD en KESTÄ ku oon ollu nii rakastunut väinöönki ettei sille löydy vittu sanoja nii aina hirvee pelko siit et neki tunteet tulee taas takasin ryminällä. Ei kiesus mä tukehun nauruu :D also kuuntelin tätä biisiä paljon sillon ku se tuli (2018??) Ja sillon taisin aatella juhaa vitusti joten..... Apua tulee mieleen sekin! Hhhhhhhhhhhhhh! Ja Chris............ Tai siis sitä ny ajattelen koko ajan...... Vaikka mikä ois ni chrisuu (chrisu?????? Mikä lempinimi tää ny o??????? I- 😰) en pysty olla miettimättä. Vaikka henki riippuis siitä ni en varmaan sais sitä pois ajatuksista lmaoooooooo i'm DEAD 😂 mut okei okei kiva ja kuuntelen kähiksen soittolistaa muutenki ja at the moment soi: DON'T MATTER 😂😂😂😂😂😂 yllättäen. Mikä on siis PAHIN BIISI kaikista. Ei mut siis. Don't matter on oikeesti sellane et....... Rupee hyperventiloimaa melkeen koska asiat. Tähän liittyy niin paljon kaikkee, obviously tää on timppaan liittyvä biisi (..... Obviously......) Mut siis kaikki asiat apuaaaaaaa 😂😂😂😂😂😂😂😂😭😭😭😭😭😭😭😭 mut tulee mieleen TUSKALLISESTI kans öööö joulukuu??? Koska just timppa ja sillon kai aloin kuuntelee tätä ja olin ihan sillee vau vihdoinkin joku biisi mihin voin samaistuu rääääääääääääääääh. Tai no okei emt mut ainaki tää kohta: nobody wanna see us together but it don't matter no 🤔 samaistuttavaaaaaaa ehkä hieman 🤯 joo literally kuulin tän sillon (siis tiesin tän biisin aiemminkin mut nii) jonkun ikäeroparin tiktokissa ja olin vaa sillee HAH I SEE 😏😏</p><p></p><p>ok please stop i die.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 52055, member: 34"] Huutista spotifyst alko soimaa kuningasidean tuntee tunteet tunteel xD en KESTÄ ku oon ollu nii rakastunut väinöönki ettei sille löydy vittu sanoja nii aina hirvee pelko siit et neki tunteet tulee taas takasin ryminällä. Ei kiesus mä tukehun nauruu :D also kuuntelin tätä biisiä paljon sillon ku se tuli (2018??) Ja sillon taisin aatella juhaa vitusti joten..... Apua tulee mieleen sekin! Hhhhhhhhhhhhhh! Ja Chris............ Tai siis sitä ny ajattelen koko ajan...... Vaikka mikä ois ni chrisuu (chrisu?????? Mikä lempinimi tää ny o??????? I- 😰) en pysty olla miettimättä. Vaikka henki riippuis siitä ni en varmaan sais sitä pois ajatuksista lmaoooooooo i'm DEAD 😂 mut okei okei kiva ja kuuntelen kähiksen soittolistaa muutenki ja at the moment soi: DON'T MATTER 😂😂😂😂😂😂 yllättäen. Mikä on siis PAHIN BIISI kaikista. Ei mut siis. Don't matter on oikeesti sellane et....... Rupee hyperventiloimaa melkeen koska asiat. Tähän liittyy niin paljon kaikkee, obviously tää on timppaan liittyvä biisi (..... Obviously......) Mut siis kaikki asiat apuaaaaaaa 😂😂😂😂😂😂😂😂😭😭😭😭😭😭😭😭 mut tulee mieleen TUSKALLISESTI kans öööö joulukuu??? Koska just timppa ja sillon kai aloin kuuntelee tätä ja olin ihan sillee vau vihdoinkin joku biisi mihin voin samaistuu rääääääääääääääääh. Tai no okei emt mut ainaki tää kohta: nobody wanna see us together but it don't matter no 🤔 samaistuttavaaaaaaa ehkä hieman 🤯 joo literally kuulin tän sillon (siis tiesin tän biisin aiemminkin mut nii) jonkun ikäeroparin tiktokissa ja olin vaa sillee HAH I SEE 😏😏 ok please stop i die. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Herraisä ku tää menee sairaaks xD
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja