Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Herraisä ku tää menee sairaaks xD
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 52060" data-attributes="member: 34"><p>Kyl tää on huutistelun arvonen suoritus koko viimiset pari vuotta mitä oon täs sekoillu.</p><p></p><p>Niiku huudan.</p><p></p><p>Siis oikeesti joku psb mitä saatanaa nyt taas. Juuh toki. Muistan ku jossai SingStaris o psb:tä (always on my mind tais olla) ja sit aina pienenä vaa olin sillee hmm interesting tai no en varmaa ees aatellu siit mitää mut. Varmaan että hyvä biisi tai jotain. Mut siis outoa ajatella et nyt sitten ihastuttii ryminällä chrisii. Ei saatana :D</p><p></p><p>Aijaa psykoosit potenssiin kaks ku Roxette soi ja se nyt on ihan oma lukunsa xDDDDDDDDD nimittäin per gessle xddd ok yritän keskittyy kattoo tennistä iha chillisti mut xDDD ei taida auttaa.</p><p></p><p>Ei saatana...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 52060, member: 34"] Kyl tää on huutistelun arvonen suoritus koko viimiset pari vuotta mitä oon täs sekoillu. Niiku huudan. Siis oikeesti joku psb mitä saatanaa nyt taas. Juuh toki. Muistan ku jossai SingStaris o psb:tä (always on my mind tais olla) ja sit aina pienenä vaa olin sillee hmm interesting tai no en varmaa ees aatellu siit mitää mut. Varmaan että hyvä biisi tai jotain. Mut siis outoa ajatella et nyt sitten ihastuttii ryminällä chrisii. Ei saatana :D Aijaa psykoosit potenssiin kaks ku Roxette soi ja se nyt on ihan oma lukunsa xDDDDDDDDD nimittäin per gessle xddd ok yritän keskittyy kattoo tennistä iha chillisti mut xDDD ei taida auttaa. Ei saatana... [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Herraisä ku tää menee sairaaks xD
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja