Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Herraisä ku tää menee sairaaks xD
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 52106" data-attributes="member: 34"><p>No voi jeesus. Totta kai menin kattoo lihaksia ja luoteja hutikudit ja voin kertoa että noi kaks on vaa niiiiiin vitun täydellisiä edelleen mun mielestä..... Arvasin että ei tää vielä tässä vaiheessa ohi ole. Mä niin näin sen sieluni silmin kuinka vielä heinäkuussa oon täs tilanteessa ja kappas niin olenkin. Siis mä vaan en jaksanu uskoo silloinkaan että näin nopeesti pääsisin yli niistä...... Tää oli niin ennalta-arvattavaa. Vaikka osa must on sit kuitenki hiukan yllättyny, ehkä.</p><p></p><p>Kiva ku kuuntelen tätä timpan listaa ja nyt täält tulee näit alkupään biisejä edelleen, tyyliin semmosia mitä oon lisänny tolle listalle 1.1.2021. ensimmäinen vitun tammikuuta. Juuh. Pieni kontrasti tässä vaan tai sillee. Ja ku miettii kuinka paljon tässä on tapahtunut sen jälkeen, mm. Sedu, Janne, niko, Joonas, Aleksi, Chris, aake, pp, Damian ja Paul Simon.</p><p></p><p>Mul tulee oikeasti itku koht sen takia ku tää ykski biisi on sellanen mitä kuuntelin sillon varmaan just 1.1. ja itkin hulluna koska timppa, tunteet oli vaa liia vahvoja ja olin iha sekasin ja muistan sen nii vahvasti ku kuuntelin tätä biisiä ja olin siinä vaiheessa jo niin rakastunu timppaa et aattelin sitä kirjaimellisesti joka vitun sekunti. About koko tammikuu oli sellanen et mietin sitä lähes joka ikinen sekunti. Heti ku heräsin ni muistin timpan ja muistan ne hetket ku heräsin joskus myöhään päiväl ja mun huone oli iha pimee ku tuli nii aikasin pimeetä, siis varmaa just joskus neljän aikaan, ja en noussu pitkää aikaa sängyst ku mietin vaa timppaa ja vajosin tosiaa jonneki ajatuksiini niin saatanasti. Sit se ku oli iha pimeetä ja kävin kävelyl ja lunta sato 🥺 sit ne kerrat ku siel oli liukasta niin perkeleesti ja kaaduin yhen lenkin aikana varmaa kolme kertaa xD muistan viel sen ku joka kerta jos vajosin pikkusenki ajatuksiini (timpasta siis) enkä keskittyny kävelemiseen ni samantien kaaduin :D</p><p></p><p>Oh god, Anthony amorimin stuck with you... Hits different kosk tätäki kuuntelin sillon ja aaaaaaaaaa ei helvetti. Jostain syystä täst biisist on iha helvetin vahva muistijälki.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 52106, member: 34"] No voi jeesus. Totta kai menin kattoo lihaksia ja luoteja hutikudit ja voin kertoa että noi kaks on vaa niiiiiin vitun täydellisiä edelleen mun mielestä..... Arvasin että ei tää vielä tässä vaiheessa ohi ole. Mä niin näin sen sieluni silmin kuinka vielä heinäkuussa oon täs tilanteessa ja kappas niin olenkin. Siis mä vaan en jaksanu uskoo silloinkaan että näin nopeesti pääsisin yli niistä...... Tää oli niin ennalta-arvattavaa. Vaikka osa must on sit kuitenki hiukan yllättyny, ehkä. Kiva ku kuuntelen tätä timpan listaa ja nyt täält tulee näit alkupään biisejä edelleen, tyyliin semmosia mitä oon lisänny tolle listalle 1.1.2021. ensimmäinen vitun tammikuuta. Juuh. Pieni kontrasti tässä vaan tai sillee. Ja ku miettii kuinka paljon tässä on tapahtunut sen jälkeen, mm. Sedu, Janne, niko, Joonas, Aleksi, Chris, aake, pp, Damian ja Paul Simon. Mul tulee oikeasti itku koht sen takia ku tää ykski biisi on sellanen mitä kuuntelin sillon varmaan just 1.1. ja itkin hulluna koska timppa, tunteet oli vaa liia vahvoja ja olin iha sekasin ja muistan sen nii vahvasti ku kuuntelin tätä biisiä ja olin siinä vaiheessa jo niin rakastunu timppaa et aattelin sitä kirjaimellisesti joka vitun sekunti. About koko tammikuu oli sellanen et mietin sitä lähes joka ikinen sekunti. Heti ku heräsin ni muistin timpan ja muistan ne hetket ku heräsin joskus myöhään päiväl ja mun huone oli iha pimee ku tuli nii aikasin pimeetä, siis varmaa just joskus neljän aikaan, ja en noussu pitkää aikaa sängyst ku mietin vaa timppaa ja vajosin tosiaa jonneki ajatuksiini niin saatanasti. Sit se ku oli iha pimeetä ja kävin kävelyl ja lunta sato 🥺 sit ne kerrat ku siel oli liukasta niin perkeleesti ja kaaduin yhen lenkin aikana varmaa kolme kertaa xD muistan viel sen ku joka kerta jos vajosin pikkusenki ajatuksiini (timpasta siis) enkä keskittyny kävelemiseen ni samantien kaaduin :D Oh god, Anthony amorimin stuck with you... Hits different kosk tätäki kuuntelin sillon ja aaaaaaaaaa ei helvetti. Jostain syystä täst biisist on iha helvetin vahva muistijälki. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Herraisä ku tää menee sairaaks xD
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja