Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Herraisä ku tää menee sairaaks xD
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 52141" data-attributes="member: 34"><p>Im absolutely in love with Chris 🤯</p><p></p><p>Mut siis juu itse asiassa ku muistelen niin muistan kyl et must tuntu ehk vähän hassult sillo ku näin ton haastattelun ekaa kertaa ja katoin chrisii ni aattelin vissiin jotain kyl et omg that boy- 😭 mutta tuskin sillee super paljo. Et ehkä vähän mut nii. Outoo etten muistanut tota. Siis en niiku yhtää tajunnu et tuo oli psb. Lmao. Oon nelisen päivää tässä seonnu chrisist eikä käyny mielessäkään tuo. Mut siis jotenki tää on vaa nii mun tyyppist et ois mun kyl pitäny tietää jo sillon heti et tuun rakastuu chrisii. Ehkä mä tiesinki sen jollai tasol tho.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 52141, member: 34"] Im absolutely in love with Chris 🤯 Mut siis juu itse asiassa ku muistelen niin muistan kyl et must tuntu ehk vähän hassult sillo ku näin ton haastattelun ekaa kertaa ja katoin chrisii ni aattelin vissiin jotain kyl et omg that boy- 😭 mutta tuskin sillee super paljo. Et ehkä vähän mut nii. Outoo etten muistanut tota. Siis en niiku yhtää tajunnu et tuo oli psb. Lmao. Oon nelisen päivää tässä seonnu chrisist eikä käyny mielessäkään tuo. Mut siis jotenki tää on vaa nii mun tyyppist et ois mun kyl pitäny tietää jo sillon heti et tuun rakastuu chrisii. Ehkä mä tiesinki sen jollai tasol tho. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Herraisä ku tää menee sairaaks xD
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja