Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Herraisä ku tää menee sairaaks xD
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 52184" data-attributes="member: 34"><p>Rakastan niin paljon</p><p></p><p>Paniikki iskee kohta :d mutta toivottavasti ei. En vaan pysty saamaan sitä melkeen sekunnikskaan pois mielestä oh god. Jos täst tulee yhtä saakelin paha juttu ku timppa on nii idek. Paljon mahollista et se nousee samalle tasolle koska se on nyt jo näin paha. Mut emt. Ei välttämättä. Timppa on kuitenkin timppa nii emt eikä niitä silleen ehkä voikaan verrata mut ihan oikeesti mä oon tosi pahasti kuses chrisiin näköjään. En vaan saa sitä pois mielestä. En vaikka mikä olis. Tästä tulee hauskaa... Mähän sanoin jo tyyliin joku pari päivää sit et näin se alkaa taas. Tiesin heti sillon ku tein sille soittolistan ja aloin kattoo matskui ja tallentelee kuvii ni tiesin et juu täst ei selvitä nii vähällä, sen vaa näki heti. Tai sitten ei ja muistan väärin :D ei mut ku periaatteessa jo siin alus chris oli vahvempi keissi ku esim Damian tai jtn et niiku vaikka ne sinänsä oli molemmat juu (ja nehän alko kai samana päivänä??) Niin silti se tuntu vaa heti silt et okei et chris on luultavasti se johon rakastun enemmän. Yleensä nää vaa huomaa heti. Mut ahdistavaa koska tuntuu niiku en ois pitkään aikaan tuntenu näin vahvasti jotain uutta kohtaan (vaikka siit ei tosiaan oo pitkä aika I THINK) tai jotenki olin unohtanut kuinka intensiiviselt se alku tuntuu. Kun se alku on jotenki niin semmone vitu räjähdys ja täynnä tunteita ja se on niiku aivan katastrofi yleensä ja timppaki oli ihan huhhei saatana itkin jossain vaiheessa ihan jatkuvasti sitä kuinka rakastan timppaa niin helvetisti. Nyt itken timpan takia paljon harvemmin kuin sillon alussa. Et ei se sillä tavalla o samanlaista mut sit joiltain osin on. Esim edelleen ihan hirvee kaipaus sitä ihmistä kohtaan ja rakastan vaan niin yli kaiken, vittu aina ja ikuisesti. En pysty ees kuvailla sitä fiilist ku kattelin niit hutikutei ja taas kuuli sen nauruu pitkäst aikaa, alko oikeest nousee tunteet pintaan niin vitusti. Sitä on vaikee selittää kosk se oli jotenki nii raastavan voimakas tunne. Hessuakin kohtaa kyllä. Mut entäs chris sitte. Voi juma. Tää on varmaan pahempaa nytten kuin se timppa case sillon alussa. Tietyiltä osin tai tuntuu että mua ahdistaa enemmän (en tiiä johtuuko siitä vitun terapeutista joka pahens mun oloo ja se jatkuu näköjään edelleen jossai määrin) mut sit taas en oo ehkä niin sekasin ku timpast sillon mut emt i think it's close tho. Koska en vaa... En tiiä. En pysty taas ajattelee kovin montaa ihmistä ja se yleensä tarkottaa sitä et yks pyörii mieles todella paljon ja on sillee ns. rakastumas. Nytki aattelen varmaa vaa crissee (juu ja kaikki miljoonat eri lempinimet kertoo aina siit et tunteet on vahvoi tbh :D) ja timppaa ja hessuu. En oikein muita silleen. Niin uskon et se ny liittyy tähän ku on nii pirun vahvat tunteet kaikkia niitä kohtaan ja erityisesti crisse on mielessä aivan saatanasti tällä hetkellä, ehkä hieman enemmän ku noi kaks täl hetkel mut joo. Ei vittu oikeest. Iha sama </p><p></p><p>Aina tää on tätä.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 52184, member: 34"] Rakastan niin paljon Paniikki iskee kohta :d mutta toivottavasti ei. En vaan pysty saamaan sitä melkeen sekunnikskaan pois mielestä oh god. Jos täst tulee yhtä saakelin paha juttu ku timppa on nii idek. Paljon mahollista et se nousee samalle tasolle koska se on nyt jo näin paha. Mut emt. Ei välttämättä. Timppa on kuitenkin timppa nii emt eikä niitä silleen ehkä voikaan verrata mut ihan oikeesti mä oon tosi pahasti kuses chrisiin näköjään. En vaan saa sitä pois mielestä. En vaikka mikä olis. Tästä tulee hauskaa... Mähän sanoin jo tyyliin joku pari päivää sit et näin se alkaa taas. Tiesin heti sillon ku tein sille soittolistan ja aloin kattoo matskui ja tallentelee kuvii ni tiesin et juu täst ei selvitä nii vähällä, sen vaa näki heti. Tai sitten ei ja muistan väärin :D ei mut ku periaatteessa jo siin alus chris oli vahvempi keissi ku esim Damian tai jtn et niiku vaikka ne sinänsä oli molemmat juu (ja nehän alko kai samana päivänä??) Niin silti se tuntu vaa heti silt et okei et chris on luultavasti se johon rakastun enemmän. Yleensä nää vaa huomaa heti. Mut ahdistavaa koska tuntuu niiku en ois pitkään aikaan tuntenu näin vahvasti jotain uutta kohtaan (vaikka siit ei tosiaan oo pitkä aika I THINK) tai jotenki olin unohtanut kuinka intensiiviselt se alku tuntuu. Kun se alku on jotenki niin semmone vitu räjähdys ja täynnä tunteita ja se on niiku aivan katastrofi yleensä ja timppaki oli ihan huhhei saatana itkin jossain vaiheessa ihan jatkuvasti sitä kuinka rakastan timppaa niin helvetisti. Nyt itken timpan takia paljon harvemmin kuin sillon alussa. Et ei se sillä tavalla o samanlaista mut sit joiltain osin on. Esim edelleen ihan hirvee kaipaus sitä ihmistä kohtaan ja rakastan vaan niin yli kaiken, vittu aina ja ikuisesti. En pysty ees kuvailla sitä fiilist ku kattelin niit hutikutei ja taas kuuli sen nauruu pitkäst aikaa, alko oikeest nousee tunteet pintaan niin vitusti. Sitä on vaikee selittää kosk se oli jotenki nii raastavan voimakas tunne. Hessuakin kohtaa kyllä. Mut entäs chris sitte. Voi juma. Tää on varmaan pahempaa nytten kuin se timppa case sillon alussa. Tietyiltä osin tai tuntuu että mua ahdistaa enemmän (en tiiä johtuuko siitä vitun terapeutista joka pahens mun oloo ja se jatkuu näköjään edelleen jossai määrin) mut sit taas en oo ehkä niin sekasin ku timpast sillon mut emt i think it's close tho. Koska en vaa... En tiiä. En pysty taas ajattelee kovin montaa ihmistä ja se yleensä tarkottaa sitä et yks pyörii mieles todella paljon ja on sillee ns. rakastumas. Nytki aattelen varmaa vaa crissee (juu ja kaikki miljoonat eri lempinimet kertoo aina siit et tunteet on vahvoi tbh :D) ja timppaa ja hessuu. En oikein muita silleen. Niin uskon et se ny liittyy tähän ku on nii pirun vahvat tunteet kaikkia niitä kohtaan ja erityisesti crisse on mielessä aivan saatanasti tällä hetkellä, ehkä hieman enemmän ku noi kaks täl hetkel mut joo. Ei vittu oikeest. Iha sama Aina tää on tätä. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Herraisä ku tää menee sairaaks xD
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja