Ihastuminen Hmm irwikisu on ehkä taas ihastunut:3

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Sanotaan häntä nyt perinteikkäästi vaikka K:ksi. Hän on ihana, kiltti, kaunis ja joo siis tavattiin teatterileirillä ja aina kun esitän jotain tyhmää se vaan kattoo mua silleen hymyillen niin nätisti niinku ää:3
Ja siis oon miettiny onkohan sekin ihastunu muhun nimittäin välillä ku ollaan juteltu se on pyöritellyt jotain korua tms kädessä sillai vähän "hermostuneesti" ja just se välillä just kattoo mua tolleen hymyillen ja tuntuu itekkin hakeutuvan mun seuraan (harvinaista että joku edes sietää mua)

Se harrastaa siis siinä samassa rakennuksessa yhtä urheilulajia ja se oli mulle tänään vaan että haluutko nähdä meidän pukkarit:D mietin vaan et mikähän homma jos eristäydytään pukkareihin kahestaan mut yks poika lähti meidän mukaan sinne lol. Ja ööm musta vähän tuntuu et se poiks ehkä tykkää K:stä kun se juttelee sille melkein kokoajan ja mä en tunnu mahtuvan keskusteluun (sen monologiin, kun K ihanana ihmisenä lähinnä kuuntelee kärsivällisesti)

No jjoo mut sellasta, en vaan tiiä oonko platonisesti vai romanttisesti ihastunut. Kun en tiedä haluaisinko ja pystyisinkö oikeasti suhteeeseen tämän kanssa`\_(•<•)_/`
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Hymyilin tänään niin paljon et posket alko vähän kramppaamaan:D
Käytiin kahvilassa ja mulla oli tunnin yks juttu ha hän oli halukas jäämään tänne odottamaan mua että ehditään olla sen jälkeen vielä:3
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Se saa mut haluamaan uudelleen ladata snäpin että voi siellä jutella hmm
 
Ylös Pohja