Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Hmm, minkähän takia se nyt noin kivalta tuntui, kun joku käytti musta maskuliinista lempinimeä siellä kesätyöpaikassa?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 71130" data-attributes="member: 34"><p>Niin no en mä tiedä ja vaikka oliskin väärässä niin ei se oo millään tavalla paha juttu vaikka se saattaa siltä tuntuakin, että väärässä ei sais olla. Mut kyl kai saa. Ei oo mun ongelma niin sinänsä mutta silti ne koskee mua. Mutta sitten taas toisaalta jos mietin että kertoisin vaikka äidille ja isälle tästä, niin okei, ne ehkä hämmentyis, mutta en mä jaksa uskoa että ne oikeasti suuttuis siitä. Ei ne välttämättä ymmärtäis mut tuskin ne tahallaan haluis loukata. Ja jos siitä puhuisin niin mulle ois ihan ok jos ne ei tajuis sitä, koska kyllä mä ymmärrän ettei kaikki ymmärrä ja se on fine mulle. Ja joo, korjaushoitoja mä en tarvii, ei ainakaan oo koskaan tuntunu siltä mitenkään vahvasti :D meinaan vaan silleen kun se epävarmuus raastaa mua itteäni koska en jotenki vaa henkisesti osaa olla sen kanssa, vaikka siinäkään ei kai mitään pahaa pitäis olla</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 71130, member: 34"] Niin no en mä tiedä ja vaikka oliskin väärässä niin ei se oo millään tavalla paha juttu vaikka se saattaa siltä tuntuakin, että väärässä ei sais olla. Mut kyl kai saa. Ei oo mun ongelma niin sinänsä mutta silti ne koskee mua. Mutta sitten taas toisaalta jos mietin että kertoisin vaikka äidille ja isälle tästä, niin okei, ne ehkä hämmentyis, mutta en mä jaksa uskoa että ne oikeasti suuttuis siitä. Ei ne välttämättä ymmärtäis mut tuskin ne tahallaan haluis loukata. Ja jos siitä puhuisin niin mulle ois ihan ok jos ne ei tajuis sitä, koska kyllä mä ymmärrän ettei kaikki ymmärrä ja se on fine mulle. Ja joo, korjaushoitoja mä en tarvii, ei ainakaan oo koskaan tuntunu siltä mitenkään vahvasti :D meinaan vaan silleen kun se epävarmuus raastaa mua itteäni koska en jotenki vaa henkisesti osaa olla sen kanssa, vaikka siinäkään ei kai mitään pahaa pitäis olla [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Hmm, minkähän takia se nyt noin kivalta tuntui, kun joku käytti musta maskuliinista lempinimeä siellä kesätyöpaikassa?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja