Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Huoh no mitä nyt taas
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 21918" data-attributes="member: 34"><p>Mitä oikeesti</p><p></p><p>Siis joo tiedän että käyn läpi välillä tavallaan vaiheita ja hetkiä kun "haluan olla jätkä" mut olin järkeilly sen nykyään vaan sellaseks et I'M OBVIOUSLY FEMALE mut haluun vaan olla jätkämäinen muija. No mitä saatanaa nyt sitten.</p><p></p><p>Mut-</p><p></p><p>Ei se vaan oo mahollista et olisin genderfluid eihän? Ja pakko-oireet huutaa hoosiannaa taas voi jeskamandeera</p><p></p><p>Ei siis pelkästään tän suhteen vaan muutenki :D</p><p></p><p>LUOVUTAN-</p><p></p><p>en tiedä miks vitussa genderfluid terminä resonoi mutta mitä vittua nyt taas</p><p></p><p>Kaikista eniten huutiskamaa tässä on se fakta että kirjaimellisesti katoin trisha paytasin sen jonku genderfluid-tiktokjutskan ja sit (vaikka en tiedä onkse tosissaan oikeesti vai trollaako) jostain syystä jokin mun mieles alko soittaa hälytyskelloja en ees tiiä mistä tuli mut yhtäkkiä tuntu vaan silt et mitä helvettiä nyt ja aloin epäilee sitä asiaa. Sit googlasin jtn how do i know if i'm gender fluid ja löysin ton artikkelin ja olin sillee EXCUSE ME 😩👎 voi vittu mä en voi uskoa miks tää klikkaa mun päässä</p><p></p><p>Mut emt i think it's ocd 😃</p><p></p><p>Jumankauta miten monta eri termiä voi ihminen oikeesti käydä läpi. At this point oon varmaa ehtiny identifioitua melkeen kaikkiin termeihin.</p><p></p><p>Emt sekin että tänään vai millon se nyt olikaan ni aattelin jtn et miks "he" pronomini tuntuu välillä jotenki helpottavalt niin sanotusti. Mut sit aattelin vaa sitä et se on vaa mun masculine side joka on vaa jätkämäine muija. Mut en tiiä? Tai voi kai se olla sitäkin fr. Sit mietin myös et onkse sitä ku miehet otetaan todesta eri tavalla ku naiset ja ku miehet on sellasii vahvoi ja you know all these stereotypes, ya know 🧐 mut!??? Emmä tiiä? Jotenki vaa ihmettelin sitä et miks he pronomini tuntuu hyvält tai silleen et öh? Emmä tiiä tho. Idc. Mut sit taas toisaalta i don't see myself in it kosk niiku näytän kuitenkin naiselta? Niin ois outoo olla silleen "ya i'm a dude" tai niiku hä. Idk idk. Probably i'm just fucking confused still tho, mut mietin vaa sitä et miks mun on niin hankalaa jotenki "pysyä yhdessä kategoriassa" koska sillon ku olin ihmisten kanssa tekemisissä tänään ja ne kutsu mua naisiin liitetyillä sanoilla (ja ei pelkästään kutsunu mua vaan puhui tyyliin itestään kans niil sanoil ja rupesin vaa miettii sitä emt) ni mul tuli sellanen olo niiku en pystyis olla pelkästään muija? Niiku et se on jotenkin ahdas boksi tavallaan. Tai jotenki se et mua sanotaan pelkästään naiseks tai naisiin liitetyillä sanoilla tuntuu vaan... Oudolta????? Sit ku yks tyyppi käytti sukupuolitettua ilmasua ni eka mulle tuli hämmennys siitä. Sit huomasin et hämmennyin ja sit aloin miettii et miks hämmennyt ku sunha piti nimenomaan olla muija? Sit aloin aattelee et no mä varmaan hämmennyin vaa sen takia et "ihmisten ei pitäs olettaa" (vaikka itekin teen niin oikeest) mut et ei sil hämmennyksel oo mun kanssa mitään tekemistä vaa tollee yleisesti ottaen. Mut nyt ku mietin ni entä jos sil oliki NIMENOMAAN mun sukupuolen kanssa tekemistä eikä se ollukaa vaa yleisel tasolla? Senkö takia must tuntu oudolta? Mut luulin olevani cis </p><p></p><p>Voi kiesus </p><p></p><p>Goodnight meen nukkumaan ennen ko mun pääni: räjähtää</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 21918, member: 34"] Mitä oikeesti Siis joo tiedän että käyn läpi välillä tavallaan vaiheita ja hetkiä kun "haluan olla jätkä" mut olin järkeilly sen nykyään vaan sellaseks et I'M OBVIOUSLY FEMALE mut haluun vaan olla jätkämäinen muija. No mitä saatanaa nyt sitten. Mut- Ei se vaan oo mahollista et olisin genderfluid eihän? Ja pakko-oireet huutaa hoosiannaa taas voi jeskamandeera Ei siis pelkästään tän suhteen vaan muutenki :D LUOVUTAN- en tiedä miks vitussa genderfluid terminä resonoi mutta mitä vittua nyt taas Kaikista eniten huutiskamaa tässä on se fakta että kirjaimellisesti katoin trisha paytasin sen jonku genderfluid-tiktokjutskan ja sit (vaikka en tiedä onkse tosissaan oikeesti vai trollaako) jostain syystä jokin mun mieles alko soittaa hälytyskelloja en ees tiiä mistä tuli mut yhtäkkiä tuntu vaan silt et mitä helvettiä nyt ja aloin epäilee sitä asiaa. Sit googlasin jtn how do i know if i'm gender fluid ja löysin ton artikkelin ja olin sillee EXCUSE ME 😩👎 voi vittu mä en voi uskoa miks tää klikkaa mun päässä Mut emt i think it's ocd 😃 Jumankauta miten monta eri termiä voi ihminen oikeesti käydä läpi. At this point oon varmaa ehtiny identifioitua melkeen kaikkiin termeihin. Emt sekin että tänään vai millon se nyt olikaan ni aattelin jtn et miks "he" pronomini tuntuu välillä jotenki helpottavalt niin sanotusti. Mut sit aattelin vaa sitä et se on vaa mun masculine side joka on vaa jätkämäine muija. Mut en tiiä? Tai voi kai se olla sitäkin fr. Sit mietin myös et onkse sitä ku miehet otetaan todesta eri tavalla ku naiset ja ku miehet on sellasii vahvoi ja you know all these stereotypes, ya know 🧐 mut!??? Emmä tiiä? Jotenki vaa ihmettelin sitä et miks he pronomini tuntuu hyvält tai silleen et öh? Emmä tiiä tho. Idc. Mut sit taas toisaalta i don't see myself in it kosk niiku näytän kuitenkin naiselta? Niin ois outoo olla silleen "ya i'm a dude" tai niiku hä. Idk idk. Probably i'm just fucking confused still tho, mut mietin vaa sitä et miks mun on niin hankalaa jotenki "pysyä yhdessä kategoriassa" koska sillon ku olin ihmisten kanssa tekemisissä tänään ja ne kutsu mua naisiin liitetyillä sanoilla (ja ei pelkästään kutsunu mua vaan puhui tyyliin itestään kans niil sanoil ja rupesin vaa miettii sitä emt) ni mul tuli sellanen olo niiku en pystyis olla pelkästään muija? Niiku et se on jotenkin ahdas boksi tavallaan. Tai jotenki se et mua sanotaan pelkästään naiseks tai naisiin liitetyillä sanoilla tuntuu vaan... Oudolta????? Sit ku yks tyyppi käytti sukupuolitettua ilmasua ni eka mulle tuli hämmennys siitä. Sit huomasin et hämmennyin ja sit aloin miettii et miks hämmennyt ku sunha piti nimenomaan olla muija? Sit aloin aattelee et no mä varmaan hämmennyin vaa sen takia et "ihmisten ei pitäs olettaa" (vaikka itekin teen niin oikeest) mut et ei sil hämmennyksel oo mun kanssa mitään tekemistä vaa tollee yleisesti ottaen. Mut nyt ku mietin ni entä jos sil oliki NIMENOMAAN mun sukupuolen kanssa tekemistä eikä se ollukaa vaa yleisel tasolla? Senkö takia must tuntu oudolta? Mut luulin olevani cis Voi kiesus Goodnight meen nukkumaan ennen ko mun pääni: räjähtää [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Huoh no mitä nyt taas
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja