Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Huolestuttaa mun pikkusiskon käytös...
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 74273" data-attributes="member: 34"><p>Kiusaaja voi olla (ei välttämättä kaikissa tapauksissa) joidenkin olosuhteiden uhri ja purkaa sitä muihin mut siitä huolimatta niitä ei pidä silitellä tai vastaavaa. Se toiminta on niin vitun väärin kun olla ja voi. Ihan sama vaikka sulla ois kuinka paska olla, ketään ei kiinnosta, sä et vittu rupee tekee muiden elämästä helvettiä sen takia että sulla on paska tilanne vaikkapa kotona. Silleen sen tilanteen takia kyllä voi saada multa sympatiaa jos vaikka faija hakkaa himassa, mutta siinä vaiheessa kun tekee muille noin niin ei kiinnosta kyllä silitellä kenenkään kiusaajan päätä. Toisaalta sitten taas ne rajat on hirveen häilyviä ja olen varmaan itsekin muiden vanavedessä ollut sanomassa joitain kyseenalasia asioita silloiselle kaverilleni. Virheitä voi tehdä kuka vaan vaikka ei tarkottais olla julma, mutta sellanen jatkuva systemaattinen alistaminen on eri asia kuin se että oon ite saattanu sanoa muutaman kerran vähän huonosti frendilleni (tietysti ymmärrän että oon saattanu silti aiheuttaa pahaa mieltä itsekin hänelle, ja kyllä mulle tuli sellanen fiilis et voi hitto en mä tarkottanu). Mut se mitä esim ite jouduin kokemaan luokkalaisiltani pojilta niin se oli basically vuosia kestävää silmätikuks ottamista, haukkumista, nauramista, jopa seksuaalisuuteen meneviä kommentteja mitkä tuntu ihan helvetin pahalta, varsinkin kun seksuaalinen kommentointi ällöttää mua jo senkin takia kun en ole alloseksuaali niin yleisestikin vaan super ällöttävää. Muutenki koko homma kohistu tosi paljon mun ulkonäköön. Ja rehellisesti sanottuna mua ei kiinnosta vittuakaan vaikka niiden vanhemmat ois hakannu niitä ja aiheuttanu niille niin paskan olon et se piti purkaa muhun. Mua ei kiinnosta. Voisin hakata ne henkihieveriin (jos pystyisin) ja mua ei kiinnostais niiden kurja kohtalo yhtään. Erityisesti se pääjehu niin ei kyllä kiinnosta vittuakaan vaikka sille tapahtuisi mitä. Tai en tiiä, toisaalta oon ehkä kuitenkin liian empaattinen ihminen toivomaan sille pahaa, mut toisaalta se ei ansaitse mun empatiaa. Mutta joo, sinänsä mua ei vittuakaan kiinnosta vaikka se olis ollut jotenkin uhri jossakin asiassa, se teki väärin ja se ei tosiaankaan sillon oo mitään muuta ku narsistipaska jonka päätä kenenkään ei pidä silitellä.</p><p></p><p>Joo, varmaan ne koskelan murhaajatki oli jotai "uhreja". Hirteen vaan suoraan mieluummin. Siinä ei menetä kukaan mitään. Kuulostaa ehkä jyrkältä mut kiusaaminen jos joku tekee vihaseks, ja oikeesti vuosikausiks. Esim on hyvin mahdollista että on suurimmaks osaks niiden mun kiusaajien syy että oon nykyisin työkyvytön, ainakin tällä hetkellä.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 74273, member: 34"] Kiusaaja voi olla (ei välttämättä kaikissa tapauksissa) joidenkin olosuhteiden uhri ja purkaa sitä muihin mut siitä huolimatta niitä ei pidä silitellä tai vastaavaa. Se toiminta on niin vitun väärin kun olla ja voi. Ihan sama vaikka sulla ois kuinka paska olla, ketään ei kiinnosta, sä et vittu rupee tekee muiden elämästä helvettiä sen takia että sulla on paska tilanne vaikkapa kotona. Silleen sen tilanteen takia kyllä voi saada multa sympatiaa jos vaikka faija hakkaa himassa, mutta siinä vaiheessa kun tekee muille noin niin ei kiinnosta kyllä silitellä kenenkään kiusaajan päätä. Toisaalta sitten taas ne rajat on hirveen häilyviä ja olen varmaan itsekin muiden vanavedessä ollut sanomassa joitain kyseenalasia asioita silloiselle kaverilleni. Virheitä voi tehdä kuka vaan vaikka ei tarkottais olla julma, mutta sellanen jatkuva systemaattinen alistaminen on eri asia kuin se että oon ite saattanu sanoa muutaman kerran vähän huonosti frendilleni (tietysti ymmärrän että oon saattanu silti aiheuttaa pahaa mieltä itsekin hänelle, ja kyllä mulle tuli sellanen fiilis et voi hitto en mä tarkottanu). Mut se mitä esim ite jouduin kokemaan luokkalaisiltani pojilta niin se oli basically vuosia kestävää silmätikuks ottamista, haukkumista, nauramista, jopa seksuaalisuuteen meneviä kommentteja mitkä tuntu ihan helvetin pahalta, varsinkin kun seksuaalinen kommentointi ällöttää mua jo senkin takia kun en ole alloseksuaali niin yleisestikin vaan super ällöttävää. Muutenki koko homma kohistu tosi paljon mun ulkonäköön. Ja rehellisesti sanottuna mua ei kiinnosta vittuakaan vaikka niiden vanhemmat ois hakannu niitä ja aiheuttanu niille niin paskan olon et se piti purkaa muhun. Mua ei kiinnosta. Voisin hakata ne henkihieveriin (jos pystyisin) ja mua ei kiinnostais niiden kurja kohtalo yhtään. Erityisesti se pääjehu niin ei kyllä kiinnosta vittuakaan vaikka sille tapahtuisi mitä. Tai en tiiä, toisaalta oon ehkä kuitenkin liian empaattinen ihminen toivomaan sille pahaa, mut toisaalta se ei ansaitse mun empatiaa. Mutta joo, sinänsä mua ei vittuakaan kiinnosta vaikka se olis ollut jotenkin uhri jossakin asiassa, se teki väärin ja se ei tosiaankaan sillon oo mitään muuta ku narsistipaska jonka päätä kenenkään ei pidä silitellä. Joo, varmaan ne koskelan murhaajatki oli jotai "uhreja". Hirteen vaan suoraan mieluummin. Siinä ei menetä kukaan mitään. Kuulostaa ehkä jyrkältä mut kiusaaminen jos joku tekee vihaseks, ja oikeesti vuosikausiks. Esim on hyvin mahdollista että on suurimmaks osaks niiden mun kiusaajien syy että oon nykyisin työkyvytön, ainakin tällä hetkellä. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Huolestuttaa mun pikkusiskon käytös...
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja