Suhteet huomenna AE pääsee takas kotiin!!!

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
en malta oottaa :)! en malta oottaa, että päästään kunnolla juttelee ja hengaamaan. haluisin jo nauraa sen tyypin kaa, kuunnella sen juttuja ja...kertoo omia hölmöjä tarinoita. en malta oottaa, että päästään kunnolla alottaa se tutustuminen :)!

toki annan sille aikaa levätä (varsinkin kun tuli vähän kipeeks), kun...no en voi kuvitella, miten rankka kokemus intti on ja...varmasti haluu myös nähä sen kavereita eka (ainakin ite haluisin nähä heti ensimmäisenä parhaan kaverin kaa kunnolla, sekä muitten tärkeitten ja läheisten ystävien).

noh, miullapa on jo onneks viikonlopuks tekemistä :D perjantaina meen tyttöjen kaa pakohuoneeseen & syömään, lauantaina paras kaveri tulee meille (...koittaa asentaa telkkarin miun huoneeseen ja pleikan) ja sunnuntaina nään kahen muun kaverin kaa. että AE saa levätä ihan rauhassa :D! ois kyllä kiva nähä ens viikolla, kun jo sitä seuraavana viikonloppuna jouluaatto sit (apua...) :S

jotenkin oon vaan tosi fiiliksissä, mutta samaan aikaan miulla on tosi rento ja levollinen olo... mutta omalla tavalla myös jännittää.
vähän jännittää sen suhteen, että mitä tulevaisuudessa tapahtuu ja mitä meistä tulee. mutta jos meistä ei tuu mitään, niin se on sit voi voi ja jatketaan kavereina (siinä vaiheessa sen ei ollu tarkotus sit tapahtuu ja joku muu on se oikee), että en todellakaan ota siitä nyt stressii (+jos ottaisin, se vaikuttais negatiivisesti tutustumiseen). jos jotain ikävää tapahtuu, niin harmittelen sitä sitten myöhemmin :D ja samalla tavalla jos jotain ihanaa tapahtuu, niin ilakoin sitä sitten (yritän olla haaveilematta siis...).

oli vaan niin ihanaa viime kerralla, kun katottiin toisiamme oikein pitkään silmiin (no suorastaan tuijotettiin :D ettei sitä pelkäks kattomiseks voi sanoo). se ei tuntunu ahistavalta tai semmoselta, että pitäis siirtää katse pois...

ois kiva joku kerta pelata jotain "tutustumis pelii" (kattoo netistä vaikka jotain "never have I ever" kysymyksiä ja niitten avulla saaha toisesta enemmän irti), sekä tottakai tehä kaikkee muuta kivaa :)

oli ihanaa yks päivä, kun snäppäiltiin ja olin tosi väsyny (epäilemättä myös sen näkönen). hän laitto kuvan, johon vastasin semmosella kuvalla ettei oikein hymyilyttäny :D hän sit laitto kuvan jossa hymyili tosi sulosesti ;w; ja...en voinu olla hymyilemättä (tosin näytin varmaan siltä, että oisin jossain aineissa, kun olin sen verran väsyny :D)

anyway... en vaan malta oottaa, että pääsen juttelee hänen kaa (...hyvä merkki itseasiassa, kun aiemmin se oli "en malta oottaa, että pääsen suutelee" ja sen semmosta, mutta nyt "en malta oottaa, että pääsen juttelee"... kun oon oikeesti kiinnostunu tutustuu häneen ihmisenä ja ottamaan selkoo, että voisko hän olla se oikee). haluun ottaa hitaasti ja rauhassa nyt, että oikeesti tutustutaan (mentäis semmosta tahtii, että molemmilla hyvä olla), kun meillä ei oo mikään kiire :D enkä myöskään haluu sitä, että tyyliin kuukaus tuntemisen jälkeen toinen sanoo jo rakastavansa minuu (I'm looking at you, my dear ex). että tällä kertaa haluun nauttii siitä tutustumisesta ja kattoo rauhassa mitä tapahtuu ilman stressii (ja jos jotain tapahtuis - jos meistä tulis kavereita enemmän, niin sitten se tuntuis luonnolliselta, kun oikeesti tunnettais toisemme ja tietää kenen kaa on sitoutumassa).
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
+pakko mainita, että oon hyvin ilonen kaikista entisistä ihmissuhteista (että ne tapahtu), koska ne anto tosi hyvin kokemusta. oon oppinu niistä, että...
1) on ihan turha hätiköidä ja hypätä saman tien sinne syvään päätyyn, kun ei oo oikeesti mikään kiire
2) jos mitään ei tapahu, niin se on fine (sen ei vaan ollu sit tarkotus ja se on siinä vaiheessa sen arvosta, kun se oikee sattuu kohalle)
3) on turha stressata mitään etukäteen

oon myös oppinu rauhottumaan ja rentoutumaan, sekä...olemaan oma itteni. jos joku ei tykkää siitä minkälainen oon, niin...no ei oo miun ajan arvonen :D

jos tää ois miun ekoja tutustumisia potentiaaliseen tyyppiin, niin varmasti se ois aika äkkiä siinä... muistan miten paljon otin stressii ekojen ihmisten kohalla ja...no yritin liikaa. kaipa sillon vaan en ollu valmis mihinkään (ainakaan myös sitten en ollu, kun tutustuin herra L).
 
Ylös Pohja