Lukio Huomenna alkaa ylppärit

badassbish

Pihalla oleva opiskelija
Liittynyt
14.7.2021
Viestejä
216
Reaktioarvo
269
En oo ok asian kaa. Itellä on kolme kirjotettavaa ainetta ja kaikki onneks eri viikoil (äikkä, matikka, uskonto), mut en koe olevani ollenkaan valmis

Ketää muita epätoivosii kirjottajii? Eväsvinkkei (tällee ajois)? Yhtää mitää tsemppii?

Ite koitan vaa ajatella, että se on vaan koe. Mun prelit on menny tosi hyvin ja tiiän pääseväni läpi, ei siinä mitää, mut jotenki se tilanne yleensä stressaa tosi paljon. Kirjotin jo syksyl yhen aineen, mut tää tilanne jännittää iha hirveesti
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,391
Reaktioarvo
965
Tsemppiä!!

Siis täälläpäin ainaki ylppärit meinaa nimenomaan niitä yo-juhlia, onko teillä eri :D
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,947
Reaktioarvo
5,738
Jooh hei otan osaa, itsellä alkaa ylioppilaskisat syksyllä ja pitäs muka kuulemma opiskellakkin
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
Miten meni? Palasin kahdeksan vuoden jälkeen lukioon mut tuskin ite tuun ikinä kirjoittaa.
 

badassbish

Pihalla oleva opiskelija
Liittynyt
14.7.2021
Viestejä
216
Reaktioarvo
269
Nonni, viikko sit kirjotin tän kevään vikan ja oon saanu melkein kaikki alustavat tuloksetki. Kaikki meni ihan hyvin, mitä nyt viimeses kokees olin henkisesti ja fyysisesti huonovointinen enkä oikein osannu keskittyy mihkää muuhun ku syömiseen :D
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,391
Reaktioarvo
965
Nonni, viikko sit kirjotin tän kevään vikan ja oon saanu melkein kaikki alustavat tuloksetki. Kaikki meni ihan hyvin, mitä nyt viimeses kokees olin henkisesti ja fyysisesti huonovointinen enkä oikein osannu keskittyy mihkää muuhun ku syömiseen :D
Syöminen onki tärkeintä :D
 
Ylös Pohja