Aihe vapaa Huomenna muutto!!!

meikä

takapihan stalkkeri
Reaktioarvo
188
ui siistii
pääsisipä itsekin muuttamaan
mutta vielä ehkä puoli vuotta. huoh.

Syksysydän

Löylykauha
Reaktioarvo
624
Uuu :D

Onk muuttohommat viel paljonki keske, vai ootko saanu jo valmiiks :D?

HUISKELIINI

Kuningatar
Reaktioarvo
349
Kaikki on muuten valmiina, mutta vielä pitää joitain laatikoita varastoon viedä!

mamiya

Asiantuntija
Reaktioarvo
1,692
muutot on ihan kamalia D= oon nyt 5,5v aikana muuttanut 7 kertaa ja toivon ettei nyt tarvitsisi hetkeen muuttaa mihinkään XD saan terveystilanteeni takia aina kelalta kantajat ja kuljettajan + auton mutta se pakkaaminen ja purkaminen on perkeleestä huhhuh

HUISKELIINI

Kuningatar
Reaktioarvo
349
muutot on ihan kamalia D= oon nyt 5,5v aikana muuttanut 7 kertaa ja toivon ettei nyt tarvitsisi hetkeen muuttaa mihinkään XD saan terveystilanteeni takia aina kelalta kantajat ja kuljettajan + auton mutta se pakkaaminen ja purkaminen on perkeleestä huhhuh
Kantajat ja kuljettaja ois ihan jees aina...

mamiya

Asiantuntija
Reaktioarvo
1,692
Kantajat ja kuljettaja ois ihan jees aina...
olis joo varmasti. itellä kädet fyysisesti paskana ja miehellä polvet niin sen takia ollaan aina saatu. lääkärin todistus tarvitaan mutta veikkaan että myös psyykkiset syyt voi olla peruste jos muutosta aiheutuu liian iso haitta sun terveydelle.

mamiya

Asiantuntija
Reaktioarvo
1,692
44,5 neliön parvekkeellinen kaksio. Iso vessa ja kiva avokeittiö. :)
kuulostaa mun unelma kämpältä, varsinkin jos on uudempi. ite asun tällä hetkellä 35m2 uudessa yksiössä joka on loistopaikalla (normaalisti ei olisi varaa muuttaa mutta vuokranantaja on vähän sama ku y säätiö jolla kohtuu vuokrat). eniten harmittaa ettei tosiaan oo toista huonetta ja parveketta. ranskalainen parveke on mutta eihän se oikeaa parveketta korvaa D= aina ennen ollu parveke, nyt ei ole =( mutta kaikkea ei voi saada, kestän kyllä "puutteet" XD

ohojelma

Lohduton lohduttaja
Reaktioarvo
125
Ihanaa!
Saispa itekki jo muuttaa, mutta noh, ikä ei ihan riitä. D::
Haaveilen vaan ajasta ku saan asua yksin jossain kivassa kämpässä (jossa olis siistiä!) ja jee. :3

Girlofpunk

Asiantuntija
Reaktioarvo
1,595
Oon muuttanut elämäni aikana jo 9 kertaa ja lisää on tulossa :DD ei se loppujen lopuksi mitään kivaa hommaa ole muuta kuin et uuden asunnon saa sisustaa uudestaan.

Ylös Pohja