Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Huudan mun unille taas
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 16128" data-attributes="member: 34"><p>Aijaa mun unet menee koko ajan oudommaks :D tai no en tiedä voiko tää olla oudompi ku edellinen mut.... Tavallaan,,,,, ???? :D näin nimittäin unta että olin yhes hessun tyttären kanssa XDDDDD mitä vittua. Öö joo en tajuu yhtää mitä siin tapahtu mut oltiin jopa jossain bileis ja sit kaikki vaan oksenteli siel ja olin sillee ei herraisä, ite en vissiin ollu niin pahassa kännissä jos olin ees ollenkaan. Ja öö se oli niin vitun outoa siis me ihan oikeest oltii yhes sen kaa tai must se ainakin näytti ihan hessun tyttärelt joten kai se oli se ja öö jotain cuddlattiin siin :D ???????? Njuu en tiiä mitä tää nyt sit symboloi :D smh juu ja muuta en muista kovin hyvin mutta ihan ku oisin jopa siinä unessa tullu kaapista ainakin äidilleni ja kertonut että oon sen kanssa yhessä ja :DDDDD äiti tais reagoida vähän silleen oudoksuen mut kai se ihan ok oli. Mut ilmeisesti se ois halunnu mun kuitenkin unohtavan tytöt ja olevan jonku pojan kaa :D jjoo tota.. mitähän :D jotenki se oli kyllä aika sympaattinen uni ku lol oltiin hyvä pari ja oltiin ihan rakastuneita XDDDD mut sit rupesin miettimään et olikse vaan sen näkönen vai oliks se oikeest just nimenomaan hessun tytär. En oo ihan varma. Et jos se vaan oli samannäkönen tai jotain. Mut ainakin muistan et se oli super suojelevainen mua kohtaan ja jotenki aina puolustamas mua ja sillee et se oli jotenki hirveen hyvä suhde :DDDDD ei helvetti huutonaurua, enkö muka nähny timpasta unta tho vai enkö vaan muista. Ja jos se oli hessun tytär nii eikö hessukaan ollu siinä unessa :D koska en ainakaan muista ja ei vittu mua hajottaa :D MIKS THO aaaa en voi hengittää</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 16128, member: 34"] Aijaa mun unet menee koko ajan oudommaks :D tai no en tiedä voiko tää olla oudompi ku edellinen mut.... Tavallaan,,,,, ???? :D näin nimittäin unta että olin yhes hessun tyttären kanssa XDDDDD mitä vittua. Öö joo en tajuu yhtää mitä siin tapahtu mut oltiin jopa jossain bileis ja sit kaikki vaan oksenteli siel ja olin sillee ei herraisä, ite en vissiin ollu niin pahassa kännissä jos olin ees ollenkaan. Ja öö se oli niin vitun outoa siis me ihan oikeest oltii yhes sen kaa tai must se ainakin näytti ihan hessun tyttärelt joten kai se oli se ja öö jotain cuddlattiin siin :D ???????? Njuu en tiiä mitä tää nyt sit symboloi :D smh juu ja muuta en muista kovin hyvin mutta ihan ku oisin jopa siinä unessa tullu kaapista ainakin äidilleni ja kertonut että oon sen kanssa yhessä ja :DDDDD äiti tais reagoida vähän silleen oudoksuen mut kai se ihan ok oli. Mut ilmeisesti se ois halunnu mun kuitenkin unohtavan tytöt ja olevan jonku pojan kaa :D jjoo tota.. mitähän :D jotenki se oli kyllä aika sympaattinen uni ku lol oltiin hyvä pari ja oltiin ihan rakastuneita XDDDD mut sit rupesin miettimään et olikse vaan sen näkönen vai oliks se oikeest just nimenomaan hessun tytär. En oo ihan varma. Et jos se vaan oli samannäkönen tai jotain. Mut ainakin muistan et se oli super suojelevainen mua kohtaan ja jotenki aina puolustamas mua ja sillee et se oli jotenki hirveen hyvä suhde :DDDDD ei helvetti huutonaurua, enkö muka nähny timpasta unta tho vai enkö vaan muista. Ja jos se oli hessun tytär nii eikö hessukaan ollu siinä unessa :D koska en ainakaan muista ja ei vittu mua hajottaa :D MIKS THO aaaa en voi hengittää [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Huudan mun unille taas
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja