Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Huutista mitä tää ees on
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 29041" data-attributes="member: 34"><p>Siis jos voisin vaan päättää mitä oon ja kenest tykkään. On nii vitun rasittavaa et joudun tuntee huonoo oloo asioista joille en voi yhtään mitään. Toisaalta vaikka voisinki tehdä niille jotain ni mun ei tarvis eikä pitäis. Koska mun kokemus on yhtä arvokas ku se normi. Mut koska normit niin se tulee aina olemaan niin että ne normit tulee olee yleisesti hyväksytympiä ja mukamas arvokkaampia. Ja niin kauan kun se on niin mä en pääse eroon tästä huonosta olosta. En vaan pääse. Kokonaan. En oikeesti osaa olla oma itteni. Mä luulen et se johtuu pakko-oireista tai jostain et koen et kaikki mitä oon on niin väärin. Kaikki. Se auttaa mua että monet ihmiset sanoo positiivisia asioita esim lgbt-ihmisistä mutta ykskin negatiivinen kommentti lähettää mut takas sinne itseinhon kuiluun D::::::: en siis pääse sieltä koskaan ylös joten NICE</p><p></p><p>VOI KIESUS</p><p></p><p>Toisaalta tunnen myös huonoa omaatuntoa (??) Siitä että häpeen ihmisiä joita rakastan. Tai no en mä nyt tiiä häpeenkö niitä ihmisinä mut you get the point. Mut emt ehkä enemmän häpeen joka tapauksessa itteeni koko tässä hommassa. Häpeen mun sukupuolta häpeen muun suuntautumista, vihaan itteeni ja sillee. Tuun pelkäämään aina. En tuu pääseen eroon tästä pelosta, häpeästä, syyllisyydestä, itseinhosta, en ikinä pääse siitä eroon. En ees usko että tää on mitkään yksittäiset asiat mussa kuten sukupuoli ja suuntautuminen jne vaikka ne nyt usein mua vituttaakin mutta luulen et vihaan ittessäni vaan kaikkea tai niiku hhhhhh mitä. Sitä paitsi mun ihastukset on ihan liian gorgeous eikä mul oo ees oikeutta tykätä kenestäkään lmaoooooo i-</p><p></p><p>Siis nyt ollaan kyl niin solmussa. Emt ehk tää menee ohi.</p><p></p><p>Kaikki vaan. Mitä vittua oikeesti. Also seki tho et vaikka tiiän keistä tykkään ehk <strong>eniten </strong>ni silti mua pelottaa jos mul on tunteit muitaki kohtaa koska THAT MESSES UP MY BRAIN. i mean totta kai se on ok jos mul on tunteit vaik kuinka monta kohtaa tahansa mut jotenkin vaa sekottaa aivoi koska äöääö. Mut tiän silti keist tykkään eniten mut on tää saatana niin mahotonta silti kaikki</p><p></p><p>Ok moi</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 29041, member: 34"] Siis jos voisin vaan päättää mitä oon ja kenest tykkään. On nii vitun rasittavaa et joudun tuntee huonoo oloo asioista joille en voi yhtään mitään. Toisaalta vaikka voisinki tehdä niille jotain ni mun ei tarvis eikä pitäis. Koska mun kokemus on yhtä arvokas ku se normi. Mut koska normit niin se tulee aina olemaan niin että ne normit tulee olee yleisesti hyväksytympiä ja mukamas arvokkaampia. Ja niin kauan kun se on niin mä en pääse eroon tästä huonosta olosta. En vaan pääse. Kokonaan. En oikeesti osaa olla oma itteni. Mä luulen et se johtuu pakko-oireista tai jostain et koen et kaikki mitä oon on niin väärin. Kaikki. Se auttaa mua että monet ihmiset sanoo positiivisia asioita esim lgbt-ihmisistä mutta ykskin negatiivinen kommentti lähettää mut takas sinne itseinhon kuiluun D::::::: en siis pääse sieltä koskaan ylös joten NICE VOI KIESUS Toisaalta tunnen myös huonoa omaatuntoa (??) Siitä että häpeen ihmisiä joita rakastan. Tai no en mä nyt tiiä häpeenkö niitä ihmisinä mut you get the point. Mut emt ehkä enemmän häpeen joka tapauksessa itteeni koko tässä hommassa. Häpeen mun sukupuolta häpeen muun suuntautumista, vihaan itteeni ja sillee. Tuun pelkäämään aina. En tuu pääseen eroon tästä pelosta, häpeästä, syyllisyydestä, itseinhosta, en ikinä pääse siitä eroon. En ees usko että tää on mitkään yksittäiset asiat mussa kuten sukupuoli ja suuntautuminen jne vaikka ne nyt usein mua vituttaakin mutta luulen et vihaan ittessäni vaan kaikkea tai niiku hhhhhh mitä. Sitä paitsi mun ihastukset on ihan liian gorgeous eikä mul oo ees oikeutta tykätä kenestäkään lmaoooooo i- Siis nyt ollaan kyl niin solmussa. Emt ehk tää menee ohi. Kaikki vaan. Mitä vittua oikeesti. Also seki tho et vaikka tiiän keistä tykkään ehk [B]eniten [/B]ni silti mua pelottaa jos mul on tunteit muitaki kohtaa koska THAT MESSES UP MY BRAIN. i mean totta kai se on ok jos mul on tunteit vaik kuinka monta kohtaa tahansa mut jotenkin vaa sekottaa aivoi koska äöääö. Mut tiän silti keist tykkään eniten mut on tää saatana niin mahotonta silti kaikki Ok moi [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Huutista mitä tää ees on
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja