Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Huutista sille etten ilmeisesti kykene enää nukkumaa
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 13695" data-attributes="member: 34"><p>Huudan ku päässä soi taas vuorotellen magus melanhoolia ja forever yours. Itkettää varsinkin forever yours koska siitä tulee niin paljon mieleen tammikuu ja ihan se alku kun olin just rakastunu timppaan. Tai no. Ei ihan alku mutta siinä jossain tammikuussa muistan ku kuuntelin sen biisin ja olin ihan että voi ny vittu, tää muuten menee tunteisiin niin paljon. Ei saatana oikeesti. Plus en saa mielestä parii sketsii mis muru on ihan vitu söpö ja mä en vaan voi-</p><p></p><p>Aaa siis se on niinnnnnnn dhjdkfkfkflflrkrktk en VOI</p><p></p><p>tein vielä sen virheen että katoin pitkästä aikaa yhden vidin ja voi vittuuuuuhhhhh kun olin unohtanut sen jotenkin ja aaaaa siis oikeesti kuolen noille pilalle menneille otoksille ko mä en oikeesti kestä sen naurua, en kestä. Jo alussa olin sillee ei vittu ihan saatanan sulone nauru 😭😭😭💗 mä en oikeesti käsitä aaaa en osaa ajatella enää ketään muuta ku sitä, en osaa</p><p></p><p>(Kohta varmaan ajattelen taas hessua mutta ei se mitään)</p><p></p><p>Aaa oke itken en pysty rakastamaan enää ketään toista tälleen XDDDD että aha tämä selvä.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 13695, member: 34"] Huudan ku päässä soi taas vuorotellen magus melanhoolia ja forever yours. Itkettää varsinkin forever yours koska siitä tulee niin paljon mieleen tammikuu ja ihan se alku kun olin just rakastunu timppaan. Tai no. Ei ihan alku mutta siinä jossain tammikuussa muistan ku kuuntelin sen biisin ja olin ihan että voi ny vittu, tää muuten menee tunteisiin niin paljon. Ei saatana oikeesti. Plus en saa mielestä parii sketsii mis muru on ihan vitu söpö ja mä en vaan voi- Aaa siis se on niinnnnnnn dhjdkfkfkflflrkrktk en VOI tein vielä sen virheen että katoin pitkästä aikaa yhden vidin ja voi vittuuuuuhhhhh kun olin unohtanut sen jotenkin ja aaaaa siis oikeesti kuolen noille pilalle menneille otoksille ko mä en oikeesti kestä sen naurua, en kestä. Jo alussa olin sillee ei vittu ihan saatanan sulone nauru 😭😭😭💗 mä en oikeesti käsitä aaaa en osaa ajatella enää ketään muuta ku sitä, en osaa (Kohta varmaan ajattelen taas hessua mutta ei se mitään) Aaa oke itken en pysty rakastamaan enää ketään toista tälleen XDDDD että aha tämä selvä. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Huutista sille etten ilmeisesti kykene enää nukkumaa
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja