Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Huutista sille etten ilmeisesti kykene enää nukkumaa
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 13785" data-attributes="member: 34"><p><em>Ai saan paniikkikohtauksen koht tho :)</em></p><p></p><p>Kaikki on hyvin!</p><p></p><p>Kuolen ku katoin naapurin runoilijapoika sketsejä ja huudan oikeest nii helvetisti also miten vitussa joku voi olla noin söpö huudannnnnn mun PIENI 😔❤️ <em>MARRY ME</em> 🤧 kuolen pois! ":D"</p><p></p><p>Oltais kyllä hyvä pari ku oon 160cm tho ja se on öö 160-164 veikkaisin, se ite on sanonu joskus 163 ja 164 mut google sanoo 160 hmm. Oke jos ikäero on paha ni pituusero ei 😇😭 ei helvetti</p><p></p><p>Nyt on just se fiilis et: "hei, mistä täältä pääsee pois, heei" D= dkdkfkfifiririrjrkfkfkfkf MITÄ </p><p></p><p>EI TÄÄLTÄ OIKEEST PÄÄSE POIS THO</p><p></p><p>Ahahahhahhhsjddkdkl</p><p></p><p>JEPJEP</p><p></p><p>kuolen sille yhelle jankon betonille mis timppa huutaa kurkku suorana ja se on vitun s ö p s</p><p></p><p>En tiiä miks mut se on vitun söpssskdkdkdkfkf</p><p></p><p>HHHHHHHH</p><p></p><p>hei</p><p></p><p>Chill nyt jooko mä saan oikeest sen paniikkikohtauksen tätä menoa,,,,,,,,,,</p><p></p><p>Okei en voi enää ikinä kuunnella benjaminin juon sut pois koska siitä tulee aina mieleen gaalan vika(?) Jakso missä se oli hahahshsjdk</p><p></p><p>Ei vittu spotify alko iha vittuillakseen soittaa unetonta yötä</p><p></p><p>MÄ-</p><p></p><p>EI EI EI</p><p></p><p>MUT MIKS</p><p></p><p>MUT MIKS THO</p><p></p><p>AHAHAHAHAHSHAJHHHSDH</p><p></p><p>IDK tää on paha ku täst tulee mieleen erinäisiä muistoja tammikuulta hehehehehehehejdkdkdkdldl</p><p></p><p>¿ Mut miks</p><p></p><p>Tota seis</p><p></p><p>Nyt</p><p></p><p>Miks noiden piti pilata mun elämäni lopullisesti tho. Kirjaimellisesti tho that's what they did. Huutonauran niin paljon sille että en oo eläissäni rakastunu kehenkään niin lujaa ku timppaan XDXD ai okei en pääse ikinä tästä mihinkään mä hajoon mä-</p><p></p><p>En edes tiedä miks tää yks biisi muuten muistuttaa timpasta vaikka periaatteessa ei tää ees kerro mistään tämmösestä tai emmä tiiä mutta hei apua tää on kyl paha kans</p><p></p><p>Ei vittu mulle ei oo ikinä tapahtunu mitään näin kamalaa</p><p></p><p>En tiennyt et timpast tulis tämmöne ikuine rakkaus.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 13785, member: 34"] [I]Ai saan paniikkikohtauksen koht tho :)[/I] Kaikki on hyvin! Kuolen ku katoin naapurin runoilijapoika sketsejä ja huudan oikeest nii helvetisti also miten vitussa joku voi olla noin söpö huudannnnnn mun PIENI 😔❤️ [I]MARRY ME[/I] 🤧 kuolen pois! ":D" Oltais kyllä hyvä pari ku oon 160cm tho ja se on öö 160-164 veikkaisin, se ite on sanonu joskus 163 ja 164 mut google sanoo 160 hmm. Oke jos ikäero on paha ni pituusero ei 😇😭 ei helvetti Nyt on just se fiilis et: "hei, mistä täältä pääsee pois, heei" D= dkdkfkfifiririrjrkfkfkfkf MITÄ EI TÄÄLTÄ OIKEEST PÄÄSE POIS THO Ahahahhahhhsjddkdkl JEPJEP kuolen sille yhelle jankon betonille mis timppa huutaa kurkku suorana ja se on vitun s ö p s En tiiä miks mut se on vitun söpssskdkdkdkfkf HHHHHHHH hei Chill nyt jooko mä saan oikeest sen paniikkikohtauksen tätä menoa,,,,,,,,,, Okei en voi enää ikinä kuunnella benjaminin juon sut pois koska siitä tulee aina mieleen gaalan vika(?) Jakso missä se oli hahahshsjdk Ei vittu spotify alko iha vittuillakseen soittaa unetonta yötä MÄ- EI EI EI MUT MIKS MUT MIKS THO AHAHAHAHAHSHAJHHHSDH IDK tää on paha ku täst tulee mieleen erinäisiä muistoja tammikuulta hehehehehehehejdkdkdkdldl ¿ Mut miks Tota seis Nyt Miks noiden piti pilata mun elämäni lopullisesti tho. Kirjaimellisesti tho that's what they did. Huutonauran niin paljon sille että en oo eläissäni rakastunu kehenkään niin lujaa ku timppaan XDXD ai okei en pääse ikinä tästä mihinkään mä hajoon mä- En edes tiedä miks tää yks biisi muuten muistuttaa timpasta vaikka periaatteessa ei tää ees kerro mistään tämmösestä tai emmä tiiä mutta hei apua tää on kyl paha kans Ei vittu mulle ei oo ikinä tapahtunu mitään näin kamalaa En tiennyt et timpast tulis tämmöne ikuine rakkaus. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Huutista sille etten ilmeisesti kykene enää nukkumaa
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja