Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Huutista sille etten ilmeisesti kykene enää nukkumaa
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 13806" data-attributes="member: 34"><p>Pakko huutistella nopee sitä ku juttelin äsken äidin kaa ja XDDDDD en voi</p><p></p><p>Siis en osaa selittää mut koitan mahd lyhyesti kosk en jaksa kirjottaa mut siis puhuttiin jtn että mun veli oli jutellu sen kaverinsa kanssa ja sitten se kaveri oli oli sanonu mun veljelle että "älä niitä vanhoja sitten kattele niinku se* ja se*" (*eräiden tuttujen nimet) ja veli oli sanonu että no en helvetissä ja joku siinä tavassa miten äiti sen sano mulle sai mut ajattelemaan et ok se järkyttyis niin paljon jos mul ois ikäerosuhde :---D huutonauran, siis se oikeesti ei varmaan hyväksyisi sitä xDDDDDD ok kai se hyväksyis mut voi vittu se kyl salee oudoksuu tämmöstä koska lol kosk vaikutti siltä ku se sano ton ettei se haluis mun veljelle varmaan ketään tollast vanhaa ni tuskinpa se haluu mullekaa ketää vanhaa :---------D tosin se kyl oli ihan hyväksymäs sillon ne "jutut" mikkä mul oli (ei ollu mikää fr juttu kumpikaa mut anyway) sen -86 äijän kaa (12 vuotta ikäeroo) ja jopa -81 äijän kaa, jos se ny oli -81 tosin tossa ny onki vast molemmissa helposti alle 20v ikäeroa et mitenköhän reagoitais jos ois vaikka just semmoset 35v niiku mul ja timpal</p><p></p><p>Jotenki must tuntuu et mun naama vähän meni tän näköseks siinä kohtaa: "😬" lmao oikeest samal nauroin mut olin sillee ei vittu hyvin menee jos mutsi ei tykkää ikäeropareista HEH</p><p></p><p>En niiku oikee tienny miten ois reagoinu siinä</p><p></p><p>Samalla se oli iha perus koska ei se ees kai sanonu mitää erityistä siit asiast, mut joku siinä silti tuntu siltä et ei se ny ehk iha luontevasti suhtautuis asiaan jos mul ois joku vanha :Dd</p><p></p><p>No mut joo emmä tiiä kai suurin osa ihmisistä muutenki saattaa oudoksua sitä mut ei se tarkota ettei ne sitä hyväksyis oikeest. Niiku tuskin mun mutsikaan siitä vetäis mitään vuosisadan kriisiä (toivottavasti ainakaan) vaikka se varmaan mieluummin haluiskin mulle jonku vähä nuoremman. Mut ainakaan se ei noista yli kymmenen vuoden ikäeroista ikinä mitään ongelmaa vetäny eikä iskä myöskään. Mut yli 30 vuotta alkaa olee varmaan vähän eri asia, ainakin mun iskä joskus jtn "valitti" siitä kuinka pari vanhaa äijää yritti kuulemma iskeä mua, mut en tiedä yrittikö ne muka oikeest, vaikutti iha normaalilta chillailult imo, en tiiä. Kyl mä luulen et joku 30v ikäero ois niille outoo mut kai ne sen hyväksyis. Mietin vaa et bruh tietäsitpä vaa kuinka moneen yli 30 vuotta vanhempaan oon ollu rakastunu hehe</p><p></p><p>Jos mul joskus on (ei ees tuu koskaan olemaan lmao koska oon kuitenkin aina itkemäs timpan perään ja nii et öh i'm not moving on ja ihan ku joskus sen saisin rääh) ikäerosuhde nii tulee kyl jännä case ehk siit ja joo huutistelen pelkälle ajatukselle</p><p></p><p>Oof otin muute inspiraatiota ku katoin täs yks päivä sen Monican ja Richardin kertomisen monican vanhemmille rääh sillee <strong>take notes</strong><em>.</em> Eli siis kaikki särkyvät esineet ja kaikki pesäpallomailat ja muut pois sillon niiku Ross teki siin :D huoh oon tavallaan vielki mad siit et Monica ja Chandler pääty yhtee kosk mä TARVIIN age gappei. Tarviin niitä ihan hengenhädässä 😭 i am starving</p><p></p><p>Ok aika chillata pliis nyt seis</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 13806, member: 34"] Pakko huutistella nopee sitä ku juttelin äsken äidin kaa ja XDDDDD en voi Siis en osaa selittää mut koitan mahd lyhyesti kosk en jaksa kirjottaa mut siis puhuttiin jtn että mun veli oli jutellu sen kaverinsa kanssa ja sitten se kaveri oli oli sanonu mun veljelle että "älä niitä vanhoja sitten kattele niinku se* ja se*" (*eräiden tuttujen nimet) ja veli oli sanonu että no en helvetissä ja joku siinä tavassa miten äiti sen sano mulle sai mut ajattelemaan et ok se järkyttyis niin paljon jos mul ois ikäerosuhde :---D huutonauran, siis se oikeesti ei varmaan hyväksyisi sitä xDDDDDD ok kai se hyväksyis mut voi vittu se kyl salee oudoksuu tämmöstä koska lol kosk vaikutti siltä ku se sano ton ettei se haluis mun veljelle varmaan ketään tollast vanhaa ni tuskinpa se haluu mullekaa ketää vanhaa :---------D tosin se kyl oli ihan hyväksymäs sillon ne "jutut" mikkä mul oli (ei ollu mikää fr juttu kumpikaa mut anyway) sen -86 äijän kaa (12 vuotta ikäeroo) ja jopa -81 äijän kaa, jos se ny oli -81 tosin tossa ny onki vast molemmissa helposti alle 20v ikäeroa et mitenköhän reagoitais jos ois vaikka just semmoset 35v niiku mul ja timpal Jotenki must tuntuu et mun naama vähän meni tän näköseks siinä kohtaa: "😬" lmao oikeest samal nauroin mut olin sillee ei vittu hyvin menee jos mutsi ei tykkää ikäeropareista HEH En niiku oikee tienny miten ois reagoinu siinä Samalla se oli iha perus koska ei se ees kai sanonu mitää erityistä siit asiast, mut joku siinä silti tuntu siltä et ei se ny ehk iha luontevasti suhtautuis asiaan jos mul ois joku vanha :Dd No mut joo emmä tiiä kai suurin osa ihmisistä muutenki saattaa oudoksua sitä mut ei se tarkota ettei ne sitä hyväksyis oikeest. Niiku tuskin mun mutsikaan siitä vetäis mitään vuosisadan kriisiä (toivottavasti ainakaan) vaikka se varmaan mieluummin haluiskin mulle jonku vähä nuoremman. Mut ainakaan se ei noista yli kymmenen vuoden ikäeroista ikinä mitään ongelmaa vetäny eikä iskä myöskään. Mut yli 30 vuotta alkaa olee varmaan vähän eri asia, ainakin mun iskä joskus jtn "valitti" siitä kuinka pari vanhaa äijää yritti kuulemma iskeä mua, mut en tiedä yrittikö ne muka oikeest, vaikutti iha normaalilta chillailult imo, en tiiä. Kyl mä luulen et joku 30v ikäero ois niille outoo mut kai ne sen hyväksyis. Mietin vaa et bruh tietäsitpä vaa kuinka moneen yli 30 vuotta vanhempaan oon ollu rakastunu hehe Jos mul joskus on (ei ees tuu koskaan olemaan lmao koska oon kuitenkin aina itkemäs timpan perään ja nii et öh i'm not moving on ja ihan ku joskus sen saisin rääh) ikäerosuhde nii tulee kyl jännä case ehk siit ja joo huutistelen pelkälle ajatukselle Oof otin muute inspiraatiota ku katoin täs yks päivä sen Monican ja Richardin kertomisen monican vanhemmille rääh sillee [B]take notes[/B][I].[/I] Eli siis kaikki särkyvät esineet ja kaikki pesäpallomailat ja muut pois sillon niiku Ross teki siin :D huoh oon tavallaan vielki mad siit et Monica ja Chandler pääty yhtee kosk mä TARVIIN age gappei. Tarviin niitä ihan hengenhädässä 😭 i am starving Ok aika chillata pliis nyt seis [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Huutista sille etten ilmeisesti kykene enää nukkumaa
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja