Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
huutista
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 63755" data-attributes="member: 34"><p>Rääh must tuntuu et nään jatkuvasti costist unta ja villust myös ei saatana</p><p></p><p>Mutta äsken ku kuuntelin yhtä biisii niin tuli vahvasti tunne että timppa ja villu on ne ainoot kaikista jotka on oikeesti ollu semmosii et ne tulee aina ekana mieleen kaikista, et ehkä ne on ollu ne kaks pahinta, mut sit taas kuitenkin kun rupesin miettii ni: hei haloo entäs costi, juha, hessu, jørn, jens, tõnu, pepe ja niiku emt kaikki. Että onhan noita ollu iha vitusti. Mut emt mulle tuli siit biisist vaa jotenki heti ekana mieleen villu ja timppa. Paitsi ihan ekana tuli mieleen nikot ja joonakset ja aleksit sun muut koska tsiigailin mun kuvii niist mut kuitenkin.</p><p></p><p>Mut Timppa ja villu on kyl todella pahoi keissei :::::D mut sit taas toisaalta joku costikin josta myös nään jatkuvasti unta nykyään 👀 toki. Ihanaa tämä.</p><p></p><p>Mut emt.</p><p></p><p>Mut kuiteski eilen itkin taas niin saatanasti koska villu joten :DDD mitäs vittua nyt taas sitten</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 63755, member: 34"] Rääh must tuntuu et nään jatkuvasti costist unta ja villust myös ei saatana Mutta äsken ku kuuntelin yhtä biisii niin tuli vahvasti tunne että timppa ja villu on ne ainoot kaikista jotka on oikeesti ollu semmosii et ne tulee aina ekana mieleen kaikista, et ehkä ne on ollu ne kaks pahinta, mut sit taas kuitenkin kun rupesin miettii ni: hei haloo entäs costi, juha, hessu, jørn, jens, tõnu, pepe ja niiku emt kaikki. Että onhan noita ollu iha vitusti. Mut emt mulle tuli siit biisist vaa jotenki heti ekana mieleen villu ja timppa. Paitsi ihan ekana tuli mieleen nikot ja joonakset ja aleksit sun muut koska tsiigailin mun kuvii niist mut kuitenkin. Mut Timppa ja villu on kyl todella pahoi keissei :::::D mut sit taas toisaalta joku costikin josta myös nään jatkuvasti unta nykyään 👀 toki. Ihanaa tämä. Mut emt. Mut kuiteski eilen itkin taas niin saatanasti koska villu joten :DDD mitäs vittua nyt taas sitten [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
huutista
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja