Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
huutista
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 63824" data-attributes="member: 34"><p>Eih saatana se tunne kun tässä joku muutama päivä sitten erään videon takia aloin taas ajattelee m:ää ihan järjettömästi (tai no ei nyt niin paljon mut aika paljon silti) ja nyt kattelen kuvii m:stä vuodelt öö 2018 mitä oon tallennellu ja voin kertoo et on iha helvetin outo olo et vielki ajattelen sitä ja niiku.. varsinkin kun siit on tullu semmonen just et.. tuntuu et mun tunteet sitä ihmistä kohtaan jossain vaiheessa muuttu semmoseks etten just ehk ajattele sitä koko ajan niin paljon, mut sillon ku ajattelen nii aina muistan kuinka tärkee se on mulle. Tai et m ei välttämättä oo se joka ekana tulee mieleen kaikista mut sillon ku se pyörii mieles ni sitä ei ihan helpolla pois saa D: siitäkin kyllä jossain vaiheessa kelasin jo et tunteet ois kadonnu ainakin melkeen, mutta.. eipä ollu eipä ollu.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 63824, member: 34"] Eih saatana se tunne kun tässä joku muutama päivä sitten erään videon takia aloin taas ajattelee m:ää ihan järjettömästi (tai no ei nyt niin paljon mut aika paljon silti) ja nyt kattelen kuvii m:stä vuodelt öö 2018 mitä oon tallennellu ja voin kertoo et on iha helvetin outo olo et vielki ajattelen sitä ja niiku.. varsinkin kun siit on tullu semmonen just et.. tuntuu et mun tunteet sitä ihmistä kohtaan jossain vaiheessa muuttu semmoseks etten just ehk ajattele sitä koko ajan niin paljon, mut sillon ku ajattelen nii aina muistan kuinka tärkee se on mulle. Tai et m ei välttämättä oo se joka ekana tulee mieleen kaikista mut sillon ku se pyörii mieles ni sitä ei ihan helpolla pois saa D: siitäkin kyllä jossain vaiheessa kelasin jo et tunteet ois kadonnu ainakin melkeen, mutta.. eipä ollu eipä ollu. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
huutista
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja