Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
huutista
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 63958" data-attributes="member: 34"><p>Mul on kyl selkeesti maailman paras miesmaku.</p><p></p><p>Mutta vitsit sikseen, voin vähän turhan huonosti :D onko tästä oikeesti ees mahollista selvitä. Mulla alkaa jotenki usko loppumaan. Oon kuitenkin ollu niin ahistunu vuositolkulla, käytännössä about aina. En tiedä elämästä ilman ahistusta. Ja niin kauan ku oon ihastunu oon ihastunu väärin, jo ala-asteella mul oli samaa aikaa joku viis ihastusta tai jotain ja sit vaa emt tunsin sillonki jo itteni niin oudoks ja se oli ihan samanlaista sillon ku nyttenki. Huomasin siis jo hyvinkin nuorena että mulla nää ei mee sillee niinku muilla.</p><p></p><p>Mut jos se on ollu niin kauan, basically aina tämmöstä, tai niiku aina ku oon ihastunu ni se on ollu tämmöstä, nii.. tarkottaakse että mä oon luonnostaan tämmönen ja et mul on oikeus ollaki semmonen? Hmmm i doubt that. Kyllä tässä jotain on mikä ei oo nyt oikein.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 63958, member: 34"] Mul on kyl selkeesti maailman paras miesmaku. Mutta vitsit sikseen, voin vähän turhan huonosti :D onko tästä oikeesti ees mahollista selvitä. Mulla alkaa jotenki usko loppumaan. Oon kuitenkin ollu niin ahistunu vuositolkulla, käytännössä about aina. En tiedä elämästä ilman ahistusta. Ja niin kauan ku oon ihastunu oon ihastunu väärin, jo ala-asteella mul oli samaa aikaa joku viis ihastusta tai jotain ja sit vaa emt tunsin sillonki jo itteni niin oudoks ja se oli ihan samanlaista sillon ku nyttenki. Huomasin siis jo hyvinkin nuorena että mulla nää ei mee sillee niinku muilla. Mut jos se on ollu niin kauan, basically aina tämmöstä, tai niiku aina ku oon ihastunu ni se on ollu tämmöstä, nii.. tarkottaakse että mä oon luonnostaan tämmönen ja et mul on oikeus ollaki semmonen? Hmmm i doubt that. Kyllä tässä jotain on mikä ei oo nyt oikein. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
huutista
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja