Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
huutista
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 64433" data-attributes="member: 34"><p>Hmm oispa tosiaan kova juttu saada tietää että kumman listal on enemmän biisei villun vai timpan. Spotify ei kerro mulle jos oon kännykäl. Vaa tietokoneel. Siin lukee kyl kuinka pitkä se lista on ajallisesti mutta ilmeisesti noi on molemmat ylittäny jonku rajan koska molemmis on pysähtyny se laskuri :::::::D timpan listal pysähty johonki 30 t 56 min kohalle ja villun listal johonki 30 t 53 min kohalle vai olikse just toisinpäin. Mut anyway. Se ei oo pitkään aikaan liikkunu mihinkään vaikka oon lisäilly biisejä :Dddd joissaki muissakin on pysähtyny siihen 30 tunnin tienoille. Mut muut listat päivittyy normaalisti ainaki jos on alle 30 tuntii hmm :D emt kaikist mun ihastuslistoista on selkeästi pisimpii noi kaks mut en tiiä kumpi on pidempi lmaooo molemmissa hirveesti biisejä, ainakin yli 300 tais olla.</p><p></p><p>Loool kaikist hämmentävint on se et vaan ja ainoastaan hessun listan kohal lukee (puhelimella) et "228 kappaletta • 2 jaksoa" :Dddd missään muussa ei lue?? XD wut. Siis noi 2 jaksoa on julkasemattomia biisejä siis jaksojen muodossa. Mut ymmärtäisin jos se johtuis noist et sil listal on jaksoja myös ni ne on siks eroteltu mutta ku villunki ja Timpan listal on myös jaksoja???? Eikä niissä lue tota. Haloo mitä :D</p><p></p><p>Täytyy varmaan taas joku kerta tsiigailla koneelta et kuinka paljon biisuja on missäkin. Iha vaa ku mua häiritsee xd huvittaa noiden kahen listat ku ne on niin pitkii mut niiku toisaalta ei yllätä yhtään koska onhan ne sentään timppa ja villu. Olis ihme jos jollai muul ois noin pitkä lista. Nikollaki on vaa joku 17 tuntii xd and i oop-</p><p></p><p>Tõnul näköjään 14 t 1 min :D herraisä mut on seki aika paljon.. huutista muuten ku tulee niin paljon taas mielee se kesä 2020 ku aloin tykätä tõnust kunnol ööm heinäkuus ja sit viel elokuus olin iha hajal enkä about pystynyt kelaa ketää muuta (selitin jopa yhelle jätkälle jonka kanssa mul oli jotai pientä, et tykkään toisesta, mut en sanonu kuka). Ja siinähän oli sit kaikkee ja hitto et aika on menny nopee. Herraisä sentää. Epätodellisen tuntusta, ja varsinkin se kun muistelen sitä aikaa kun aloin rakastuu timppaan ja sillä(kin) tiellä ollaan edelleen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 64433, member: 34"] Hmm oispa tosiaan kova juttu saada tietää että kumman listal on enemmän biisei villun vai timpan. Spotify ei kerro mulle jos oon kännykäl. Vaa tietokoneel. Siin lukee kyl kuinka pitkä se lista on ajallisesti mutta ilmeisesti noi on molemmat ylittäny jonku rajan koska molemmis on pysähtyny se laskuri :::::::D timpan listal pysähty johonki 30 t 56 min kohalle ja villun listal johonki 30 t 53 min kohalle vai olikse just toisinpäin. Mut anyway. Se ei oo pitkään aikaan liikkunu mihinkään vaikka oon lisäilly biisejä :Dddd joissaki muissakin on pysähtyny siihen 30 tunnin tienoille. Mut muut listat päivittyy normaalisti ainaki jos on alle 30 tuntii hmm :D emt kaikist mun ihastuslistoista on selkeästi pisimpii noi kaks mut en tiiä kumpi on pidempi lmaooo molemmissa hirveesti biisejä, ainakin yli 300 tais olla. Loool kaikist hämmentävint on se et vaan ja ainoastaan hessun listan kohal lukee (puhelimella) et "228 kappaletta • 2 jaksoa" :Dddd missään muussa ei lue?? XD wut. Siis noi 2 jaksoa on julkasemattomia biisejä siis jaksojen muodossa. Mut ymmärtäisin jos se johtuis noist et sil listal on jaksoja myös ni ne on siks eroteltu mutta ku villunki ja Timpan listal on myös jaksoja???? Eikä niissä lue tota. Haloo mitä :D Täytyy varmaan taas joku kerta tsiigailla koneelta et kuinka paljon biisuja on missäkin. Iha vaa ku mua häiritsee xd huvittaa noiden kahen listat ku ne on niin pitkii mut niiku toisaalta ei yllätä yhtään koska onhan ne sentään timppa ja villu. Olis ihme jos jollai muul ois noin pitkä lista. Nikollaki on vaa joku 17 tuntii xd and i oop- Tõnul näköjään 14 t 1 min :D herraisä mut on seki aika paljon.. huutista muuten ku tulee niin paljon taas mielee se kesä 2020 ku aloin tykätä tõnust kunnol ööm heinäkuus ja sit viel elokuus olin iha hajal enkä about pystynyt kelaa ketää muuta (selitin jopa yhelle jätkälle jonka kanssa mul oli jotai pientä, et tykkään toisesta, mut en sanonu kuka). Ja siinähän oli sit kaikkee ja hitto et aika on menny nopee. Herraisä sentää. Epätodellisen tuntusta, ja varsinkin se kun muistelen sitä aikaa kun aloin rakastuu timppaan ja sillä(kin) tiellä ollaan edelleen. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
huutista
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja