Ja taas tulee
Syksysydän Löylykauha Liittynyt 2.2.2021 Viestejä 797 Reaktioarvo 624 7.2.2021 AP AP #2 Jaajaa se tuli laittamaa reppua tähä Voi vittu
Syksysydän Löylykauha Liittynyt 2.2.2021 Viestejä 797 Reaktioarvo 624 7.2.2021 AP AP #5 sorsa sanoi: ihana iskä ;-; Napsauta laajentaaksesi... On se kyl muute mut sillo ku haluisi olla yksi ni oisin kans mieluummi yksi D: ja se o ahistavaa D':
sorsa sanoi: ihana iskä ;-; Napsauta laajentaaksesi... On se kyl muute mut sillo ku haluisi olla yksi ni oisin kans mieluummi yksi D: ja se o ahistavaa D':
meikä takapihan stalkkeri Liittynyt 4.2.2021 Viestejä 224 Reaktioarvo 188 7.2.2021 #6 iskä on kyl ihan random et se saattaa vaan välil tulla seisoo mun huonees eikä sano mitään ja sit katoaa.
iskä on kyl ihan random et se saattaa vaan välil tulla seisoo mun huonees eikä sano mitään ja sit katoaa.
mamiya Asiantuntija Liittynyt 5.2.2021 Viestejä 1,351 Reaktioarvo 1,692 8.2.2021 #7 ihana D= mutta jos haluat olla yksin niin sano rohkeesti vaan, ei se loukkaannu. jokainen tarvitsee myös omaa tilaa.
ihana D= mutta jos haluat olla yksin niin sano rohkeesti vaan, ei se loukkaannu. jokainen tarvitsee myös omaa tilaa.
Maisie :) Liittynyt 6.2.2021 Viestejä 81 Reaktioarvo 81 8.2.2021 #8 Ymmärrän et tollane ei välttämättä oo kivaa. Ite oon kauheen tarkka et mul on sellane oma tila ja kukaa ei koske muhu. Oli muute jännä joskus ku Särkänniemes mainostettii jotai asiaa sanalla "Huvituttaako?"
Ymmärrän et tollane ei välttämättä oo kivaa. Ite oon kauheen tarkka et mul on sellane oma tila ja kukaa ei koske muhu. Oli muute jännä joskus ku Särkänniemes mainostettii jotai asiaa sanalla "Huvituttaako?"
HUISKELIINI Kuningatar Liittynyt 3.2.2021 Viestejä 517 Reaktioarvo 349 8.2.2021 #9 Kun isä eli niin hänellä oli tapana tulla huoneeseeni makoilemaan sängylle, kun minä olin esim. koneella. Siinä me sitten juteltiin kaikenlaista.
Kun isä eli niin hänellä oli tapana tulla huoneeseeni makoilemaan sängylle, kun minä olin esim. koneella. Siinä me sitten juteltiin kaikenlaista.