Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Hyi helvetti kaikki ahistaa
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 4104" data-attributes="member: 34"><p>Räääääää kun alkokin ahistaa kun puhuin kamun kaa ja (ei siis haittaa ollenkaan se ei tää oo siitä kii mua vaa jostai syystä ahistaa tää asia) ja puhuttiin jotai rakkausjuttui ja sit se kysy kaikkee et etinkö seurustelusuhetta ymsyms. Siis mua ei haittaa se että se kysy tai mitää, mut tunnen oloni taas vaan niin oudoks kun... Oon tämmönen. Niiku se äijäki joka yrittää iskee mua. Ku en haluu sitä. Enkä haluu ketään. Paitsi nää tietyt tyypit kuten hessu ja timppa on sit niit jotka pyörii mielessä aina. Nojaa :----D olen ainakin tittelini mukainen nainen 😎 ei mun tarvi yrittää kehittää tunteit jotai sellast kohtaa jota kohtaa en vaa pysty tuntee mitää sen syvempää. Ne tunteet nyt sattuu kehittymään julkkiksiin (ja vanhoihin sellasiin) mutta ei kai siinä. Kai tää ny vaa sitä on sit etten pysty itteeni muuttaa. Rupes vaa pikkuse masentaa ku oon iha erilainen ku muut ikäseni :--D tai useimmat ikäseni. Emt jotenki vaa sattuu tää kaikki. Ku emmä pysty tekee mitää tälle. Ei niiku mitää mielenkiintoa ketää muuta kohtaa. Mutta ei kai mulla tarvi ollakaan. Vittu. Sattuu vaa nää tunteet vähän ku ei ne mee ikinä pois</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 4104, member: 34"] Räääääää kun alkokin ahistaa kun puhuin kamun kaa ja (ei siis haittaa ollenkaan se ei tää oo siitä kii mua vaa jostai syystä ahistaa tää asia) ja puhuttiin jotai rakkausjuttui ja sit se kysy kaikkee et etinkö seurustelusuhetta ymsyms. Siis mua ei haittaa se että se kysy tai mitää, mut tunnen oloni taas vaan niin oudoks kun... Oon tämmönen. Niiku se äijäki joka yrittää iskee mua. Ku en haluu sitä. Enkä haluu ketään. Paitsi nää tietyt tyypit kuten hessu ja timppa on sit niit jotka pyörii mielessä aina. Nojaa :----D olen ainakin tittelini mukainen nainen 😎 ei mun tarvi yrittää kehittää tunteit jotai sellast kohtaa jota kohtaa en vaa pysty tuntee mitää sen syvempää. Ne tunteet nyt sattuu kehittymään julkkiksiin (ja vanhoihin sellasiin) mutta ei kai siinä. Kai tää ny vaa sitä on sit etten pysty itteeni muuttaa. Rupes vaa pikkuse masentaa ku oon iha erilainen ku muut ikäseni :--D tai useimmat ikäseni. Emt jotenki vaa sattuu tää kaikki. Ku emmä pysty tekee mitää tälle. Ei niiku mitää mielenkiintoa ketää muuta kohtaa. Mutta ei kai mulla tarvi ollakaan. Vittu. Sattuu vaa nää tunteet vähän ku ei ne mee ikinä pois [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Hyi helvetti kaikki ahistaa
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja