Aihe vapaa Hyi olipa taas jotenki ahistava uni

Liittynyt
20.4.2022
Viestejä
2,183
Reaktioarvo
949
Olin melko täyessä linkkarissa tulossa koulusta kotia ja tuossa kylällä joku 0,5 km ennen mun pysäkkiä nähtiin susia. Niitä oli viis ja ne jolkotteli autotiellä. Sitten tuli mun pysäkki ja jäin linkkarista. Juoksin paniikissa itkien lähikauppaan ja yks susi tuli mun perässä sisälle liukuovista. Kukaan ei jotenki uskonu että se on susi ko ei se mittään tehny. Pietin sitä sutta sitten niskavilloista ja huutoitkin hysteerisesti kaupan kassalla :D sitten lähin juokseen kotia edelleen pikku paniikissa. Kotiin siis ehkä 300m ja juoksen niin kovaa ko ikinä pääsen. Susi katoaa johonki ja pääsen kotia. (Tässä kohtaa mulla on suihkun irrotettava suihkupää ja siihen kuuluva letku kädessä..) Sitten sisälle ja äitin ilme on ihan että WTF ja mie kyselen onko pikkuveli kotona. Muuta en muistakkaan :D
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Unet on kyllä super outoja. Mun viime öinen uni meni jotakuinkin näin.

Oltiin isolla porukalla jossain puistossa joka oli lentokentän vieressä. Mä makoilin selälläni ja katselin lentokoneita. Sit mä nään kun kaksi lentokonetta törmää toisiinsa taivaalla ja sen jälkeen vaan katoaa. Aloin paniikissa huutaa kaikille et noi lentokoneet törmäsi. Kaikki alkoi googlettaa ja koska ei ollut mitään uutisissa niin kukaan ei uskonut mua. Mä lähdin sitten selvittää tätä asiaa kun joku salapoliisi. Sain selville että joku rikas heebo oli ostanut nää kokeet ja huvin vuoksi laittanut lentäjät leikkii niillä, sitten ne oli vahingossa törmännyt ja lentäjät oli kuollut mutta tää rikas mies oli maksanut paljon sen salaamisesta että kukaan ei sais tietää koska sillä ei ollut lupia.
Nää lentokoneet oli siis ihan sellaisia matkustus koneita ja toisessa niistä oli hyvin randomisti colgate hammastahnan mainokset 🙄
 
Liittynyt
20.4.2022
Viestejä
2,183
Reaktioarvo
949
Unet on kyllä super outoja. Mun viime öinen uni meni jotakuinkin näin.

Oltiin isolla porukalla jossain puistossa joka oli lentokentän vieressä. Mä makoilin selälläni ja katselin lentokoneita. Sit mä nään kun kaksi lentokonetta törmää toisiinsa taivaalla ja sen jälkeen vaan katoaa. Aloin paniikissa huutaa kaikille et noi lentokoneet törmäsi. Kaikki alkoi googlettaa ja koska ei ollut mitään uutisissa niin kukaan ei uskonut mua. Mä lähdin sitten selvittää tätä asiaa kun joku salapoliisi. Sain selville että joku rikas heebo oli ostanut nää kokeet ja huvin vuoksi laittanut lentäjät leikkii niillä, sitten ne oli vahingossa törmännyt ja lentäjät oli kuollut mutta tää rikas mies oli maksanut paljon sen salaamisesta että kukaan ei sais tietää koska sillä ei ollut lupia.
Nää lentokoneet oli siis ihan sellaisia matkustus koneita ja toisessa niistä oli hyvin randomisti colgate hammastahnan mainokset 🙄
Mitä ihmettä 🤯
 
Ylös Pohja