Teknologia hyvät nappikuulokkeet?

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
noniin, suositelkaa hyviä nappikuulokkeita! mieluusti bluetooth, pysyy hyvin korvilla, käy androidiin, ois jonkinlainen vastamelu ja äänenlaatu hyvä.

aattelin tässä joku päivä ostaa, kun industrial vähän ottaa kuitenkin osumaa näistä isoista kuulokkeista (vaikka se on ollu nelisen vuotta korvassa, mutta tänään vaihoin vähän raskaamman korun siihen, niin se sit painaa korvaa). ja muutenkin lenkeillä ois kiva nappikuulokkeita.
 

Keskiyö

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
244
Reaktioarvo
258
Mulla on airpod prot jotka ostin ”uutena” kirppikseltä kun jollain oli ollut ylimääräiset ja myynyt. Hyvä äänenlaatu ja pysyy korvissa mut ongelma on että jos tuulee tai pyöräilee yms niin ilma ottaa kaijuttimiin ja pitää kovaa suhinaa joka häiritsee, eli jos haluat kuulla musiikkia vaihdissa niin kannattaa miettiä jotain muuta
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,905
Reaktioarvo
5,733
Mulla on jbl endurance run kuulokkeet ja oon tykänny. Äänenlaadusta en tosin osaa sanoa kun musiikkia en kuuntele mutta muuten pysyvät kyllä korvissa ja välillä käytäm noitakin tuntia putkeen. Ne on siis niitä "puolilangattomia" Bluetooth kuulokkeita eli niskantaakse tulee johto. Siitä tykkään itse kun ei tarvitse huolehtia kolmen eri osasen hukkaamisesta ja siitä onko latauskotelo aina paikalla. Eikä siitä että toinen tippuu ja hukkuu kun jäisivät vain kaulalle kiinni
 
Ylös Pohja