Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Hyviä vaihtoehtoja hiusten nyppimiselle (stimmauskeinona, siis)?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Tulisydän" data-source="post: 20789" data-attributes="member: 172"><p>Mulla on siis tapana hyvin usein ajatuksissani haroa ja nyppiä hiuksia mun päästä. Pistin merkille, että näköjään mulle on tohon päälaen takaosaan (vai mikä sen nimi ikinä onkaan) taas vaihteeks ruvennu muodostumaan tollanen kohta, jossa hiukset on selvästi lyhempiä kuin muualla. </p><p>Oon aina välillä koittanu vähentää tätä hiusten nyppimistä, ja onnistunutkin toisinaan - mutta sitten jonkun ajan kuluttua se tapa on aina taas palannut, kaiketi stressin lisääntyessä. Teen sitä vaan liian automaattisesti...</p><p>Olis kiva opetella joku vähemmän haitallinen, mutta silti yhtä toimiva toiminto, jota voi tällein samaan tapaan näpertää ajatuksissaan, ettei tarttis enää nyppiä näitä hiuksia. Meinaan, olis varsin mukava onnistua pitämään tää kuontalo järkevän näköisenä jatkossakin (niin järkevän näköisenä kuin Tulisydämen hiuspehko vaan voi olla, siis)... :1 Mittään ehdotuksia kanssa-autisteillamme? D:</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tulisydän, post: 20789, member: 172"] Mulla on siis tapana hyvin usein ajatuksissani haroa ja nyppiä hiuksia mun päästä. Pistin merkille, että näköjään mulle on tohon päälaen takaosaan (vai mikä sen nimi ikinä onkaan) taas vaihteeks ruvennu muodostumaan tollanen kohta, jossa hiukset on selvästi lyhempiä kuin muualla. Oon aina välillä koittanu vähentää tätä hiusten nyppimistä, ja onnistunutkin toisinaan - mutta sitten jonkun ajan kuluttua se tapa on aina taas palannut, kaiketi stressin lisääntyessä. Teen sitä vaan liian automaattisesti... Olis kiva opetella joku vähemmän haitallinen, mutta silti yhtä toimiva toiminto, jota voi tällein samaan tapaan näpertää ajatuksissaan, ettei tarttis enää nyppiä näitä hiuksia. Meinaan, olis varsin mukava onnistua pitämään tää kuontalo järkevän näköisenä jatkossakin (niin järkevän näköisenä kuin Tulisydämen hiuspehko vaan voi olla, siis)... :1 Mittään ehdotuksia kanssa-autisteillamme? D: [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Hyviä vaihtoehtoja hiusten nyppimiselle (stimmauskeinona, siis)?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja