Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
I swear 😂😂😂
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 64826" data-attributes="member: 34"><p>Miten vitussa en onnistu pääsemään edes timpasta yli koskaan? Vittu en ansaitse olla olemassa en vaan kuulu tänne. Oon niin paska ihminen, ihan jo senki takia etten pääse kenestäkään yli.</p><p></p><p>Tätä vois kai sanoo jo masennukseks tai siltä ainakin alkaa tuntua. Ahistustahan mulla on aina mutta yleensä en koe että mulla masennus olis mut nyt alkaa oikeesti tuntua että ajattelen itsestäni niin kielteisesti, vihaan itteeni ja koen syyllisyyttä kaikesta niin luultavasti ainakin lievä masennus jos ei muuta. Pakko olla, ei tämmönen ajattelu ainakaan normaalia ole. Haluisin vaa satuttaa itteeni ku vihaan itteeni niin paljon mutta ehkä nyt ei kuitenkaan pitäis mutta en tiiä. En pääse tästä itsevihasta eroon. Mikä vittu mus on vikana.</p><p></p><p>En oikeesti tiiä uskallanko nähä enää kavereitakaan, alan itkee samantien varmaan jos ne alkaa vittuilee mulle mun ihastuksista. Vaikka tuntuu kyllä etten saa edes itkeä siitä.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 64826, member: 34"] Miten vitussa en onnistu pääsemään edes timpasta yli koskaan? Vittu en ansaitse olla olemassa en vaan kuulu tänne. Oon niin paska ihminen, ihan jo senki takia etten pääse kenestäkään yli. Tätä vois kai sanoo jo masennukseks tai siltä ainakin alkaa tuntua. Ahistustahan mulla on aina mutta yleensä en koe että mulla masennus olis mut nyt alkaa oikeesti tuntua että ajattelen itsestäni niin kielteisesti, vihaan itteeni ja koen syyllisyyttä kaikesta niin luultavasti ainakin lievä masennus jos ei muuta. Pakko olla, ei tämmönen ajattelu ainakaan normaalia ole. Haluisin vaa satuttaa itteeni ku vihaan itteeni niin paljon mutta ehkä nyt ei kuitenkaan pitäis mutta en tiiä. En pääse tästä itsevihasta eroon. Mikä vittu mus on vikana. En oikeesti tiiä uskallanko nähä enää kavereitakaan, alan itkee samantien varmaan jos ne alkaa vittuilee mulle mun ihastuksista. Vaikka tuntuu kyllä etten saa edes itkeä siitä. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
I swear 😂😂😂
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja