Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
I swear 😂😂😂
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 64835" data-attributes="member: 34"><p>Toisaalta rupes kyllä vähän hymyilyttää ku tää biisi alko soimaan: [MEDIA=spotify]track/1rTMTobUIpsgQdpTFFgLok[/MEDIA]</p><p></p><p>En oo pitkään aikaan kuunnellut tota. Lol. Hyvät muistot 😥 kuuntelin tota sillon yks päivä. Sillon kai ööö 29.1. 😔 tää on niin perseestä, itken koht.</p><p></p><p>Also... Becoming myself alko soimaa ja en kestä yhtään. Perseestä kaikki. Olo on ihan sietämätön.</p><p></p><p>Mitä täs enää voi sanoo. Siis mulla meni ihan yhtäkkiä ihan helvetin pahaks tää.</p><p></p><p>No voi vittu oasista. Ja vielä tää biisi. Apua.</p><p></p><p>Toisaalta musa myös auttaa. Kai.</p><p></p><p>Mut mä en ymmärrä miks mä aloin nyt pelkäämään ihan sikana. Mua pelottaa tää j asia. Mul on tunteita sitä kohtaan niinku ofc, se on selvää mut... En tiedä mikä mua pelottaa. Mua pelottaa että se tykkää must takas, mut mua pelottaa sekin jos se ei. Mä tykkään siitä tosi paljon mut mä en.... Mä en haluu mitään sen kanssa. Tai siis haluun. Mut ku timppa...... Tai siis johtuuks tää nyt oikeesti timpasta muka? En tiiä. Mistä muustakaan? Vai siitä et en haluu just järkyttää ihmisiä sillä että mulla ja j:llä olis jotain koska must tuntuu et se ois väärin kaikkien mielestä? Voihan se johtua siitäkin. Ehkä se johtuu molemmista.</p><p></p><p>Joka tapauksessa mul on tunteita j:tä kohtaan ja aika paljonki kai mutta niin on kyllä timppaaki kohtaan edelleen. Näin 7kk myöhemmin, että.</p><p></p><p>Mut j.... Mä oon yhtäkkiä sulanu sille niin pahasti. En ajatellut et.. tykkäisin siitä näin paljon. Ja sit viel se toinen j... Joka on.... Paha keissi. Tosi, tosi paha keissi, monellakin tapaa</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 64835, member: 34"] Toisaalta rupes kyllä vähän hymyilyttää ku tää biisi alko soimaan: [MEDIA=spotify]track/1rTMTobUIpsgQdpTFFgLok[/MEDIA] En oo pitkään aikaan kuunnellut tota. Lol. Hyvät muistot 😥 kuuntelin tota sillon yks päivä. Sillon kai ööö 29.1. 😔 tää on niin perseestä, itken koht. Also... Becoming myself alko soimaa ja en kestä yhtään. Perseestä kaikki. Olo on ihan sietämätön. Mitä täs enää voi sanoo. Siis mulla meni ihan yhtäkkiä ihan helvetin pahaks tää. No voi vittu oasista. Ja vielä tää biisi. Apua. Toisaalta musa myös auttaa. Kai. Mut mä en ymmärrä miks mä aloin nyt pelkäämään ihan sikana. Mua pelottaa tää j asia. Mul on tunteita sitä kohtaan niinku ofc, se on selvää mut... En tiedä mikä mua pelottaa. Mua pelottaa että se tykkää must takas, mut mua pelottaa sekin jos se ei. Mä tykkään siitä tosi paljon mut mä en.... Mä en haluu mitään sen kanssa. Tai siis haluun. Mut ku timppa...... Tai siis johtuuks tää nyt oikeesti timpasta muka? En tiiä. Mistä muustakaan? Vai siitä et en haluu just järkyttää ihmisiä sillä että mulla ja j:llä olis jotain koska must tuntuu et se ois väärin kaikkien mielestä? Voihan se johtua siitäkin. Ehkä se johtuu molemmista. Joka tapauksessa mul on tunteita j:tä kohtaan ja aika paljonki kai mutta niin on kyllä timppaaki kohtaan edelleen. Näin 7kk myöhemmin, että. Mut j.... Mä oon yhtäkkiä sulanu sille niin pahasti. En ajatellut et.. tykkäisin siitä näin paljon. Ja sit viel se toinen j... Joka on.... Paha keissi. Tosi, tosi paha keissi, monellakin tapaa [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
I swear 😂😂😂
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja