Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
I swear 😂😂😂
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 64837" data-attributes="member: 34"><p>Mut timppa. Mut entäs sit kirin ja ola, kuin vitusti mä niistäki tykkään. Aina vaan. Aina.</p><p></p><p>Ja mä en jaksa sitä että ihmiset sanoo että pääsen yli kyllä. En pääse. Jos ne vaan tietäis kuinka kauan oon tykännyt näistä kaikista niin ne ei heittelis tommosia "pääset yli". Vitut pääsen. En pääse ku en oo päässy ees villusta yli tai costista puhumattakaan. Että vitut siitä.</p><p></p><p>Ahahha tietty just tää biisi : DDDDD KUOLEN. kuuntelin tätä viime syksynä, sillon tyyliin ku oli a keissi ja kaikki muutkin vitun keissit. Ja sit viime keväänä löysin jonku hessun ja jonku toisen vetämän livevedon tästä ....... Olin sillee ei vittu nyt. Että tämähän on.... Itkettävää 😭</p><p></p><p>Ja miks mä ajattelen nikoo..... Ei ihme että teen koko ajan henkistä kuolemaa. Kuka tätä kestää? Kuka vittu muka kestää tätä, tätä mitä mä oon kestänyt koko elämäni.</p><p></p><p>Oonko mä oikeesti vaan niin hsp vai miks tunnen niin vahvasti. Mikä vittu mua vaivaa?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 64837, member: 34"] Mut timppa. Mut entäs sit kirin ja ola, kuin vitusti mä niistäki tykkään. Aina vaan. Aina. Ja mä en jaksa sitä että ihmiset sanoo että pääsen yli kyllä. En pääse. Jos ne vaan tietäis kuinka kauan oon tykännyt näistä kaikista niin ne ei heittelis tommosia "pääset yli". Vitut pääsen. En pääse ku en oo päässy ees villusta yli tai costista puhumattakaan. Että vitut siitä. Ahahha tietty just tää biisi : DDDDD KUOLEN. kuuntelin tätä viime syksynä, sillon tyyliin ku oli a keissi ja kaikki muutkin vitun keissit. Ja sit viime keväänä löysin jonku hessun ja jonku toisen vetämän livevedon tästä ....... Olin sillee ei vittu nyt. Että tämähän on.... Itkettävää 😭 Ja miks mä ajattelen nikoo..... Ei ihme että teen koko ajan henkistä kuolemaa. Kuka tätä kestää? Kuka vittu muka kestää tätä, tätä mitä mä oon kestänyt koko elämäni. Oonko mä oikeesti vaan niin hsp vai miks tunnen niin vahvasti. Mikä vittu mua vaivaa? [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
I swear 😂😂😂
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja