Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
I swear 😂😂😂
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 64863" data-attributes="member: 34"><p>....... Bro i'm literally just trying to vibe🤦 mut ei siinä mitään</p><p></p><p>Mitä vittua edes</p><p></p><p>My fucking god now..... :D</p><p></p><p>Minä joka päivä: [MEDIA=youtube]x2S3U50mAv8[/MEDIA]</p><p></p><p>Ja muutenki: MINÄ NYT ku oon kattonu ton videon taas koska TYLER XD joka on niin sanottu entinen ihastukseni.</p><p></p><p>Muuten.........</p><p></p><p>Perun kaikki puheeni siitä kuinka tarvin lisää bi ikonei jotta voin olla comfortable... No sir i don't need them, mä tarviin vaa olan kosk literally se saa mut ajattelee et jos toi täydellisyyski on bisse ni mitä pahaa siin muka sit vois ikin olla. Oh lord and here we go again 😭💖 my man. Tosin TYLER-</p><p>(jos nyt ymmärsin oikein että seki on bi)</p><p>Mutta en jaksais tykätä tylerist mitä vittua-</p><p></p><p>Tosin sinänsä ei kyllä ihme että mul on uncomfortable olo bisseydest koska tietysti mul on edelleen kirkkaana mielessä se ku koko suuntautuminen oli pelkästään muotia. Tai siis niinhän ihmiset ajatteli ja se oli jotenki mukamas coolia. En tosin tiedä onkse sama asenne vieläkin vähän, maybe...</p><p></p><p>Aaaaaaa this shit is weirdddddd</p><p></p><p>Imo heterous tai homous on helpompaa varmaan ymmärtää tai tunnistaa itessään mut bisseys on niin hämärää ja epäselvää ja huttusta ja</p><p></p><p>Man everything is so weird.</p><p></p><p>Mut ei tylerii pls-</p><p></p><p>Muuten</p><p></p><p>Ääää ei vittu hajoon kosk Ola mut siis nii</p><p></p><p>Äh emt unohin jo basically mitä olin kirjottamas lmao unohin kaikki paitsi olan oon nyt vaa jotenki nii DDD: haha please stop-</p><p></p><p>HHAHAH APUA ei vittu mitä tajusin</p><p></p><p>Damiano näyttää kirinilt 🤦 ..... Bro i'm literally just trying to vibe 😭</p><p></p><p>Hahah pls</p><p></p><p>Ei sillä et täl hetkel paljoo damianoo aattelisin mutjoo aina joskus kuitenkin</p><p></p><p>Oon tällä hetkellä lähinnä sillee "omg kieran my love" ja "omg ola my love" ja sit tietty nää muutki sankarit mutttttttjoooooooh</p><p></p><p>Hehe,,,,,,,,,</p><p></p><p>Ahdistaa miten paljon villu näyttää tossa videossaki l:ltä, voi perkeles. Se on ihan kuin l. <- pieni vainoharhasuus tostaki, mitä jos joku tietää kenestä l:stä puhun 😱😱😱😱 seis.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 64863, member: 34"] ....... Bro i'm literally just trying to vibe🤦 mut ei siinä mitään Mitä vittua edes My fucking god now..... :D Minä joka päivä: [MEDIA=youtube]x2S3U50mAv8[/MEDIA] Ja muutenki: MINÄ NYT ku oon kattonu ton videon taas koska TYLER XD joka on niin sanottu entinen ihastukseni. Muuten......... Perun kaikki puheeni siitä kuinka tarvin lisää bi ikonei jotta voin olla comfortable... No sir i don't need them, mä tarviin vaa olan kosk literally se saa mut ajattelee et jos toi täydellisyyski on bisse ni mitä pahaa siin muka sit vois ikin olla. Oh lord and here we go again 😭💖 my man. Tosin TYLER- (jos nyt ymmärsin oikein että seki on bi) Mutta en jaksais tykätä tylerist mitä vittua- Tosin sinänsä ei kyllä ihme että mul on uncomfortable olo bisseydest koska tietysti mul on edelleen kirkkaana mielessä se ku koko suuntautuminen oli pelkästään muotia. Tai siis niinhän ihmiset ajatteli ja se oli jotenki mukamas coolia. En tosin tiedä onkse sama asenne vieläkin vähän, maybe... Aaaaaaa this shit is weirdddddd Imo heterous tai homous on helpompaa varmaan ymmärtää tai tunnistaa itessään mut bisseys on niin hämärää ja epäselvää ja huttusta ja Man everything is so weird. Mut ei tylerii pls- Muuten Ääää ei vittu hajoon kosk Ola mut siis nii Äh emt unohin jo basically mitä olin kirjottamas lmao unohin kaikki paitsi olan oon nyt vaa jotenki nii DDD: haha please stop- HHAHAH APUA ei vittu mitä tajusin Damiano näyttää kirinilt 🤦 ..... Bro i'm literally just trying to vibe 😭 Hahah pls Ei sillä et täl hetkel paljoo damianoo aattelisin mutjoo aina joskus kuitenkin Oon tällä hetkellä lähinnä sillee "omg kieran my love" ja "omg ola my love" ja sit tietty nää muutki sankarit mutttttttjoooooooh Hehe,,,,,,,,, Ahdistaa miten paljon villu näyttää tossa videossaki l:ltä, voi perkeles. Se on ihan kuin l. <- pieni vainoharhasuus tostaki, mitä jos joku tietää kenestä l:stä puhun 😱😱😱😱 seis. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
I swear 😂😂😂
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja