Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
I swear 😂😂😂
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 64890" data-attributes="member: 34"><p>Juu okei moikka, unohin jo j:n. Kuka j? Who is he? Tho? Smh. SMH SMH SMH SMH. so emotional 😭😂😭😂😭😂</p><p></p><p>PLEASE-</p><p></p><p>also miks kuuntelen akustista emotionaalista versiota demi lovaton this is me:stä. Niiku. Miks? Haloo. Kyyneleet on jo muutenki nii vitun lähellä ja emotional breakdown ja </p><p></p><p>0/5 jos totta puhutaan mutta -100/5 jos multa kysytään</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>..... Mate 😭😭😭😭😭😭😭😭</p><p></p><p><em><strong>no more hiding who i wanna be</strong></em></p><p><em><strong>This is me</strong></em></p><p></p><p>I said.... MATE. NOT THAT SHIT. OK I GUESS I'LL DIE THEN.</p><p></p><p>Also mitä vittua Ola edes tekee että oon yhtäkkiä silleen "ya sure i love him more than anyone" ok..... Not true, mut siis. En mä sitä eniten rakasta??? Kai??? Vai rakastanko??? Tai sit kaikkia yhtä paljon. Mut siis meinaan vaan että en tienny että tilanne on näin vitun kriittinen.</p><p></p><p>EN TIENNY SITÄ KYLLÄ KIRINISTÄKÄÄN. siis tiedän et se on basically ollu viime syksystä asti mut niiku.... En ajatellut sitä pitkään aikaan melkein ollenkaan????</p><p></p><p>Samoin Ola, en miettinyt sitä silleen super paljon, toki välillä jonkun verran mutta en nyt ehkä näin paljon? Mutjoo KIITTI VAA aaaaaa oon niin jotenkin ahdistunu.</p><p></p><p>Also en tienny et... Tallinnas oli vähän aikaa sitte joku jutska mis oli sekä villu et tõnu... Että kiva, vaikkakin... En tiedä oisko ees ollu mahollist koska you know, matkustaminen on.... No. Niin. Minä & matkustaminen... Hyvä yhdistelmä. Minä ja stressi. Hyvä yhdistelmä. Lopputulos: vaikeuksia ja mahdollisesti itsetuhoisia ajatuksia, nimim. Muistan sen yhden risteilyn missä kelasin että hyppäiskö. Tosin en tiedä kuinka tosissani sitä edes oikeasti ajattelin mutta joo, olin jotenkin hajalla mun... Ihastuksesta tietenkin, ja sit mun toinen ihastus (tietysti) lohdutti mua siinä 😑 jepjep.</p><p></p><p>Mut joskus mä vaan mietin että mitä saatanaa nyt taas</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 64890, member: 34"] Juu okei moikka, unohin jo j:n. Kuka j? Who is he? Tho? Smh. SMH SMH SMH SMH. so emotional 😭😂😭😂😭😂 PLEASE- also miks kuuntelen akustista emotionaalista versiota demi lovaton this is me:stä. Niiku. Miks? Haloo. Kyyneleet on jo muutenki nii vitun lähellä ja emotional breakdown ja 0/5 jos totta puhutaan mutta -100/5 jos multa kysytään ..... Mate 😭😭😭😭😭😭😭😭 [I][B]no more hiding who i wanna be This is me[/B][/I] I said.... MATE. NOT THAT SHIT. OK I GUESS I'LL DIE THEN. Also mitä vittua Ola edes tekee että oon yhtäkkiä silleen "ya sure i love him more than anyone" ok..... Not true, mut siis. En mä sitä eniten rakasta??? Kai??? Vai rakastanko??? Tai sit kaikkia yhtä paljon. Mut siis meinaan vaan että en tienny että tilanne on näin vitun kriittinen. EN TIENNY SITÄ KYLLÄ KIRINISTÄKÄÄN. siis tiedän et se on basically ollu viime syksystä asti mut niiku.... En ajatellut sitä pitkään aikaan melkein ollenkaan???? Samoin Ola, en miettinyt sitä silleen super paljon, toki välillä jonkun verran mutta en nyt ehkä näin paljon? Mutjoo KIITTI VAA aaaaaa oon niin jotenkin ahdistunu. Also en tienny et... Tallinnas oli vähän aikaa sitte joku jutska mis oli sekä villu et tõnu... Että kiva, vaikkakin... En tiedä oisko ees ollu mahollist koska you know, matkustaminen on.... No. Niin. Minä & matkustaminen... Hyvä yhdistelmä. Minä ja stressi. Hyvä yhdistelmä. Lopputulos: vaikeuksia ja mahdollisesti itsetuhoisia ajatuksia, nimim. Muistan sen yhden risteilyn missä kelasin että hyppäiskö. Tosin en tiedä kuinka tosissani sitä edes oikeasti ajattelin mutta joo, olin jotenkin hajalla mun... Ihastuksesta tietenkin, ja sit mun toinen ihastus (tietysti) lohdutti mua siinä 😑 jepjep. Mut joskus mä vaan mietin että mitä saatanaa nyt taas [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
I swear 😂😂😂
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja