Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
I swear 😂😂😂
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 64892" data-attributes="member: 34"><p>I'm drunk in the back of the car</p><p><em>And i cried like a baby coming home from the bar</em></p><p><em></em></p><p><em><strong><u>Mut miks toi on minä</u></strong></em></p><p><em><strong><u></u></strong></em></p><p><em><strong><u>sitä</u></strong><u> paitsi toi on specifically minä sillon kun olin ryyppäämäs ja mietin koko ajan timppaa ja itkin sitä koko illan ja himas makasin lattial ja itkin ja meinasin pudota sohvalta ja</u></em></p><p></p><p>Yyyyyy Taylor miks aina </p><p>Nää tayn biisit on kyllä</p><p></p><p>Oh fucking hell</p><p></p><p>Mä en jotenkin yhtään ihmettele sitä että Taylor on yks mun lempiartisteista. It's obvious.</p><p></p><p>Eih en mä voi.</p><p></p><p><em>No one can choose who they fall for</em></p><p></p><p>Is that really so 😭</p><p></p><p>Eih kauhee hermoromahus XD rakastan olaa niin paljon oikeesti mul lähtee järki tällä sekunnilla en kyllä pärjää, ajattelen sitä koko ajan ja RAKASTAN. Mitä hittoa.</p><p></p><p>Stressaa</p><p></p><p>Mut niiku ku se alko sillon 2020 ni lmao olin sillonki ihan sekasin siitä ja olin samaa aikaa sekasin lassest ja emt ja en tiiä miten se sit meni "ohi" tai silleen vähän rauhottu etten ihan koko ajan sekoillu sen suhtee ja sit aloin sekoilee muista... Kuten... Tõnust.. ja sitäkin sitten ajateltiin niin helvetisti, laitettiin viestiä ja särjettiin sydän (tai no siis ehkä vähän dramaattinen ilmaisu mut) ja jumiuduttiin siihen täysin, niin saatanasti, ja missattiin tilaisuus yhtee äijään, mut toisaalta en kyl tavallaan sitä kadu koska en tiiä oisko se sit kuitenkaan ollu ihan.. nii. Vaikka tykkäsin siit mut nii. Kelasin vaa koko ajan et se ei oo tõnu. Ja vieläkin ajattelen sitä vitun ihmistä. Niinku kaikkia muitakin. Voi elämän kevät kuinka vitun paljo voi rakastaa.</p><p></p><p>Jollain tasolla vois kuvitella että timppa, hessu, villu ja tõnu ois ne kaikist pahimmat, koska niillä on eniten muistioita jos ny muistan oikein: timpal 39, villul 12, hessul 6, tõnul 5. Mutta en mä sitten tiedä :D mut se nyt on fakta että noista oon kirjottanu sinne muistioihin eniten, näköjään.. mut sit taas jos miettii vaikka soittolistojen pituutta ni nikol on pidempi lista ku tõnul, että mitäs tästä nyt sit päättelis rääh huutista joka tuutista.</p><p></p><p><em>AAaaaaaa</em></p><p><em></em></p><p>niinpä niin.</p><p></p><p>"Ones got a birthday, its in december</p><p>which ones in july, i can't remember</p><p>I get em mixed up</p><p>What am i gonna do" 🙃 ai. AHDISTAA VITUSTI XD</p><p></p><p>Mmkay.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 64892, member: 34"] I'm drunk in the back of the car [I]And i cried like a baby coming home from the bar [B][U]Mut miks toi on minä sitä[/U][/B][U] paitsi toi on specifically minä sillon kun olin ryyppäämäs ja mietin koko ajan timppaa ja itkin sitä koko illan ja himas makasin lattial ja itkin ja meinasin pudota sohvalta ja[/U][B][I][U][/U][/I][/B][/I] Yyyyyy Taylor miks aina Nää tayn biisit on kyllä Oh fucking hell Mä en jotenkin yhtään ihmettele sitä että Taylor on yks mun lempiartisteista. It's obvious. Eih en mä voi. [I]No one can choose who they fall for[/I] Is that really so 😭 Eih kauhee hermoromahus XD rakastan olaa niin paljon oikeesti mul lähtee järki tällä sekunnilla en kyllä pärjää, ajattelen sitä koko ajan ja RAKASTAN. Mitä hittoa. Stressaa Mut niiku ku se alko sillon 2020 ni lmao olin sillonki ihan sekasin siitä ja olin samaa aikaa sekasin lassest ja emt ja en tiiä miten se sit meni "ohi" tai silleen vähän rauhottu etten ihan koko ajan sekoillu sen suhtee ja sit aloin sekoilee muista... Kuten... Tõnust.. ja sitäkin sitten ajateltiin niin helvetisti, laitettiin viestiä ja särjettiin sydän (tai no siis ehkä vähän dramaattinen ilmaisu mut) ja jumiuduttiin siihen täysin, niin saatanasti, ja missattiin tilaisuus yhtee äijään, mut toisaalta en kyl tavallaan sitä kadu koska en tiiä oisko se sit kuitenkaan ollu ihan.. nii. Vaikka tykkäsin siit mut nii. Kelasin vaa koko ajan et se ei oo tõnu. Ja vieläkin ajattelen sitä vitun ihmistä. Niinku kaikkia muitakin. Voi elämän kevät kuinka vitun paljo voi rakastaa. Jollain tasolla vois kuvitella että timppa, hessu, villu ja tõnu ois ne kaikist pahimmat, koska niillä on eniten muistioita jos ny muistan oikein: timpal 39, villul 12, hessul 6, tõnul 5. Mutta en mä sitten tiedä :D mut se nyt on fakta että noista oon kirjottanu sinne muistioihin eniten, näköjään.. mut sit taas jos miettii vaikka soittolistojen pituutta ni nikol on pidempi lista ku tõnul, että mitäs tästä nyt sit päättelis rääh huutista joka tuutista. [I]AAaaaaaa [/I] niinpä niin. "Ones got a birthday, its in december which ones in july, i can't remember I get em mixed up What am i gonna do" 🙃 ai. AHDISTAA VITUSTI XD Mmkay. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
I swear 😂😂😂
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja